לוגו בהצדעה

 

שאלות ותשובות נפוצות - מועדון בהצדעה

 

ברוכים הבאים לאתר "בהצדעה" - המועדון שמצדיע למשרתי מילואים פעילים  ולמשתחררים בכבוד משירות סדיר בצה"ל.
 

1. מטרות המועדון – מה זה מועדון בהצדעה?

המועדון הוקם על ידי משרד הביטחון האגף והקרן לחיילים משוחררים, וצה"ל אגף כוח אדם,

בכדי להוקיר ולכבד את מי ששירתו בכבוד בסדיר וממשיכים לשרת בכוחות המילואים.

מטרת המועדון להעמיד לרשות חיילים משרתי מילואים פעילים וחיילים משוחררים אפשרות ליהנות מהטבות שונות ובכלל זאת את האפשרות לרכוש מוצרים ושירותים מסובסדים (בהנחה).

באתר תמצאו מגוון רחב של הטבות בתחומי בילוי תרבות ופנאי, הנחות, מבצעים וצרכנות.

הכניסה לאתר היא לזכאים בלבד – מחזיקי תעודת משרת מילואים פעיל בתוקף או תעודת "שחרור בכבוד" בתוקף - עד 3 שנים מיום השחרור.

התשלום באתר מתאפשר  רק באמצעות כרטיס אשראי בהצדעה מבית max הניתן ללא עלות למשך כל זמן הזכאות.

 

2. איך נרשמים למועדון (לאתר בהצדעה) או נכנסים לאתר?

לכניסה, יש להקליד מספר אישי ומספר רישיון נהיגה או מספר תעודה צבאית שברשותכם

(קצין מילואים/חוגר מילואים/שחרור בכבוד) או מספר תעודת משרת מילואים פעיל.  (8 ספרות אחרונות מודגשות בלבד).

לאחר הכניסה הראשונית יש למלא פרטים אישיים באתר ולאשר קבלת דיוור.

 

3. מה הקריטריונים לזכאות לחברות במועדון בהצדעה?

הזכאות לחברות מועדון נקבעת רק על ידי משרד הביטחון והקרן לחיילים ומשוחררים, ועל-פי מכסת ימי המילואים שבוצעו. המערכת של האתר מתעדכנת באופן ממוחשב ומועדון בהצדעה אינו יכול לשנות את סטטוס זכאות.

משרת מילואים פעיל:

"משרת מילואים פעיל”, הינו חייל מילואים המבצע שירות של 20 ימים ומעלה במצטבר בשלוש שנים רצופות או חלק מהן. השנה, יהא זכאי לכך חייל מילואים שסך ימי השירות המצטברים בשלושת השנים הקלנדריות הקודמות לשנת הזכאות הינו 20 ימים ומעלה.

 

4. איך יודעים מה מספר התעודה?

מספר תעודה ניתן לבקש במוקד צהל או בצור קשר באתר מילואים - https://www.miluim.idf.il/1288-10164-HE/miluim.aspx

טלפון: 1111 (שלוחה 4).

שעות פעילות מוקד צה"ל : בימים א'-ה': 13:30-18:00 | 08:15-13:00

כתובת דואר אלקטרוני: miluim.moked@digital.idf.il

מספר טלפון למסרונים 24/7: 052-9990229

 

משוחרר בכבוד:

הזכאות לחיילים משוחררים להטבות במסגרת מועדון "בהצדעה" (להבדיל מהטבות אחרות אשר זכאים להן חיילים משוחררים) הינה למשך 3 שנים מיום השחרור. כל עוד לא חלפו חמש שנים מיום סיום שירות חובה.


5. בעיות בכניסה ראשונית לאתר –

באם אינכם מצליחים להיכנס עם הקלדת הפרטים שלכם לאתר יש לפנות אל מוקד צהל ולבדוק אם זכאותכם לאתר מעודכנת. טלפון 1111 /שלוחה 4 .הזכאות למועדון בהצדעה הינה באחריות אגף כח אדם בצה"ל . באם אושרה זכאותכם מול מוקד צה"ל יש לבקש מס תעודה מעודכן לכניסה לאתר.

6. בעיות כניסה כלליות לאתר –

נסו לבצע מחיקת מטמון וקבצי עוגיות – כמוסבר בקישור >> https://bit.ly/3irrGO6 ולאחר מכן נסו להתחבר מחדש, באם עדיין אינכם מצליחים יש לפנות אל מוקד צה"ל.

7. בעיות באתר –

אתר בהצדעה מותאם ופועל במיטבו בדפדפן כרום ולכן אנו ממליצים להיכנס דרך דפדפן כרום ולאשר קבצי קוקיז וחלונות קופציםPOPUPS, הערות ואישורים רבים באתר נפתחים בעמוד חדש או קופץ וחסימת אפשרות זו תמנע מכם לאשר רכישות או לבצע פעולות באתר.

8. לא מצליחים לרכוש – במעבר לסל קופצת הודעה על כרטיס אשראי.

החל מה - 15/10/2017 התשלום באתר בהצדעה ניתן לזכאים באמצעות כרטיס אשראי בהצדעה. כרטיס אשראי בהצדעה ניתן בחינם על ידי max לכל תקופת הזכאות ללא דמי עלות או חבר. כדי שהאפשרות לרכישה תפתח  לבעל הזכאות עליו לבצע בקשה להוציא כרטיס אשראי על שמו.

באם חברת האשראי מסרבת מכל סיבה להנפיק כרטיס אשראי MAX בהצדעה על שם בעל הזכאות – המערכת תתעדכן על כך כ 2-5 ימי עסקים לאחר הבקשה ויתאפשר לזכאי לשלם בכל כרטיס אשראי אחר שיש ברשותו. להזמנת  כרטיס אשראי בהצדעה מ MAX לחצו כאן > https://bit.ly/3grUAdc

 

9. הגבלות ומגבלות –

קיימות מגבלות כמותיות ברכישה ההטבות, על פי קטגוריות, מגבלות הרכישה באתר נקבעות על ידי משרד הביטחון, והזכאות הינה שנתית למימוש מחודש ינואר עד ינואר בשנה עוקבת. מגבלות הרכישה מתעדכנות מעת לעת (סעיף ז' בתקנון).

 

10. ניסיתם להוסיף פריט לסל וקפצה הודעה ?

לרוב זו הודעה שחרגתם מעבר למגבלת הרכישה או שהפריט כבר קיים בסל הקניות.  במקרה שהפריט בסל ניתן או למחוק אותו ולהתחיל מחדש תהליך רכישה או להמשיך רכישה מהסל.

יש להתעדכן במגבלות הרכישה השנתיות בתקנון האתר  - https://bit.ly/3rVplxz

 

11. איך מבצעים רכישה באתר ?

• לאחר הכניסה לאתר מועדון בהצדעה, ניתן לגלוש באתר ולבחור הטבה.

• לסמן את כמות ההטבות הרצויה ולהקיש על כפתור “הוסף לסל הקניות” ולהקיש על כפתור “בצע תשלום”.

• יש לעבור למסך הרכישה, להזין את יתר שדות החובה, לקרוא ולאשר את התקנון.

• שדות החובה צריכים להיות שייכים למספר תעודת הזהות של בעל הזכאות אשר ברשותו כ.א בהצדעה.

• אישור ההזמנה ישלח לכתובת המייל שמילאת ובנוסף ההזמנה תופיע בחלון “ההזמנות שלי” באתר. באם לא קיבלתם אישור הזמנה בדקו בתיקיית הספאם או דואר זבל בתיבת המייל שלכם וסמנו את behatsdaa כשולח בטוח.

 

12. היכן ניתן לקבל מידע ופרטים נוספים לגבי הטבה שבחרתי או בית עסק?

בדף ההטבה שבאתר בהצדעה ניתן לראות את מרבית המידע הנדרש אודות ההטבה. לכל מידע נוסף ניתן להתעדכן באתר האינטרנט של בית העסק הנבחר או בטלפון ישירות לבית העסק.

 

13. היכן ניתן למצוא את ההטבות שרכשתם באתר?

כל ההזמנות שבצעתם נמצאות בלשונית ההזמנות שלי באתר –  בקישור  https://www.behatsdaa.org.il/Orders.aspx

ניתן לבצע סינון בעמוד זה לפי מומש\פג תוקף | זמין למימוש

לידיעתכם – באם בצעתם הזמנה לפריט ממחלקת הצרכנות ואתם לא מוצאים אותו בהזמנות יש לבצע סינון  ל - מומש\פג תוקף,   הזמנות צרכנות מסומנת כמומש ברגע שהן עוברת אל הספק (גם אם טרם קיבלתם את המשלוח).

 

14. האם ניתן לרכוש הטבות עבור מי שאינו חבר מועדון ? 

החברות במועדון בהצדעה הינה אישית וההטבות מיועדת למשרתי מילואים פעיל וחיילים משוחררים. כפי שהוגדר על ידי משרד הביטחון, ניתן לרכוש הטבות עבור בני משפחתך מקרבה ראשונה. באחריותכם לברר מול בית העסק כיצד קרוב משפחה יכול לממש את ההטבה ולצייד אותו באישור הזמנה/מס' אישי / קוד – בהתאם לדרישות בית העסק.

 

15. רכשתי הטבה באתר- איך ממשים הטבה? כיצד ניתן לקבל את הכרטיסים שרכשתי?

יש להתעדכן באופן המימוש  בפרטי ההטבה באתר.  כמו כן יש לשים לב לתאריך תוקף ההטבה.

למימוש ההטבות יש להוציא אישור משוחרר בכבוד/משרת מילואים פעיל מאתר האישורים של צהל - https://ishurim.prat.idf.il/Account/Login?ReturnUrl=%2f

את רוב ההטבות ניתן לממש על ידי מספר אישי , הצגת אישור הזמנה ואישור משוחרר בכבוד/משרת מילואים פעיל.

יש לשים לב - קיימים מספר סוגי הטבות עם מימושים שונים:

מופעים והצגות -  יש מופעים באיסוף עצמי מהקופה ויש מופעים שניתן להדפיס באופן עצמי בבית את הכרטיסים.

אטרקציות,  שוברי ארוחות, בתי קולנוע, באולינג, אקסטרים – בהתאם למפורט בעמוד ההטבה – לרוב על ידי הצגת מספר אישי ואישור משרת/משוחרר. בבתי הקולנוע קיים הסבר על הזמנת מושב בעמוד ההטבה.

הטבות קוד קופון – (ארוחות, מארזים, אתרים חיצוניים וכו') בכל הטבת קוד קופון יש להציג או למסור את הקוד בקופה / בתשלום באתר בו מבצעים הזמנה.

 

16. מימוש בחנויות נוחות (סוגוד) ?

מדובר בשוברים מדור ישן , האתר והספקים אינם עובדים עם שוברים אלו יותר ולא ניתן 'למשוך' שוברים בתחנות דלק.

 

17. האם צריך להציג תעודת משוחרר/ מילואים?

מימוש באמצעות תעודה הוא אופן מימוש ישן, צה"ל אינו מנפק תעודות אלו יותר  - למימוש ההטבות יש להוציא אישור משוחרר בכבוד/משרת מילואים פעיל מאתר האישורים של צהל - https://ishurim.prat.idf.il/Account/Login?ReturnUrl=%2f

ניתן לממש על ידי הצגת אישור הזמנה ואישור משוחרר בכבוד/משרת מילואים פעיל.

או לפנות אל מוקד צה"ל בטלפון 1111 שלוחה 4


18. יש לי תעודה ישנה בלי תוקף אבל יש לי זכאות –

אופן המימוש הוא באמצעות אישור משוחרר בכבוד/משרת מילואים פעיל מאתר האישורים של צהל - https://ishurim.prat.idf.il/Account/Login?ReturnUrl=%2f


19. יש לי תעודה ישנה בלי תוקף והסתיימה זכאות לאתר –

ניתן לממש את ההטבות שרכשת עד תום זכאותך כל עוד הן בתוקף באמצעות תעודה זו.
 

20. האם רק בעל הכרטיס יכול למשוך / לממש את הכרטיסים?

לא. כל מורשה מטעמך המחזיק בכרטיס בהצדעה או באישור משרת יוכל למשוך / לממש את ההזמנה.
 

21. אני נמצא בבית העסק, ולא מאתרים את ההזמנה שלי, לא מצליחים לממש – מה עושים?

באם יש ברשותך אישור הזמנה וההזמנה בתוקף ולא מומשה - ניתן לבקש מהעסק לפנות אל תמיכת ספקים של אתר בהצדעה לקבל סיוע במימוש.
 

22. ביטול הזמנה -

במקרה של ביטול הזמנה יש לפנות בכתב להנהלת האתר בהצדעה דרך תפריט צור קשר >>
https://www.behatsdaa.org.il/Contact.aspx

לביטול הזמנה למלון/ביטול מופע (המתקיים עד שבוע מיום הפניה), יש לפנות

למוקד הטלפוני 072-2585685  . שעות פעילות המוקד: ימים א-ה בין השעות 9:00-17:00

במקרה של ביטול עסקה יחולו התנאים הבאים על פי תחומים:

תחום

מדיניות ביטול

תיירות -הזמנה לחדרי אירוח, בקתות עץ ואבןצימרים ובתי מלון, חבילות נופש.

  1. לא ניתן לבטל הזמנות לבתי מלון או צימרים לתאריכים ייחודיים (מבצעים מיוחדים), אלא אם רשום אחרת בדף המוצר.
  2. בהזמנות לתאריכים ספציפיים, ניתן לבטל עסקה עד 14 יום ממועד ביצוע ההזמנה / רכישה בפועל באתר ובלבד שהביטול ייעשה ימים שאינם ימי מנוחה לפחות, קודם למועד תחילת השהותעלות דמי ביטול 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם.
  3. ביטול חדרי מלון - על פי מדיניות בית המלון.

תיירות חוץ

ביטולים בהתאם לתקנון הפורטל.

תיאטראות, מופעים והצגות

ניתן לבטל עסקה עד 14 יום ממועד ביצוע הזמנה/ רכישה בפועל באתר “בהצדעה” ולא פחות מ72 שעות לפני מועד ההצגה / מופע ובתנאי שהמופע לא נסגר למכירה באתרעלות דמי ביטול 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם. ביטולים שבוצעו לאחר מכן יחויבו במלוא עלות ההזמנה.

שוברי אטרקציות / שוברי ארוחות / שוברי AWAY TAKE/ שוברי חלומות / קולנוע / ספא / בריכה / באולינג

ניתן לבטל עסקה עד 14 יום ממועד ביצוע הזמנה/ רכישה בפועל באתר “בהצדעה". עלות דמי ביטול 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם.

מנויים לתיאטראות / מגזינים

בכפוף למדיניות הביטולים של נותן השירות (תיאטרון / מגזין(.

ביצוע הזמנה למוצרים ושירותים המוצעים במועדון בהצדעהולאחר 14 יום ממועד הרכישה בפועל.

מדיניות הביטולים תהיה בכפוף לאתר / ספק המוצר / נותן השירות.

 
23. תלונה על ספק / שירות של ספק – מה עושים ?

חווית השירות שלכם והשירות שהספקים שלנו מעניקים לכם מאוד חשובה לנו.  במידה ונתקלת במקרה בו קיבלת שירות לקוי מאחד מספקי ההטבות שלנו, נא ידעו אותנו בנושא באמצעות "צור קשר" הקיים באתר>> https://www.behatsdaa.org.il/Contact.aspx , או במענה האנושי בטלפון: 072-2585685 בשעות הפעילות .

24. כיצד פונים אל שירות הלקוחות :

ניתן לפנות דרך צור קשר https://www.behatsdaa.org.il/Contact.aspx  באתר הממוקם בחלק העליון של האתר תחת שירות לקוחות, בריחוף מעל עם העכבר יפתח תפריט - ובו ממוקם גם צור קשר, הלשונית אינה פעילה בסלולרי. פעילה רק בדסקטופ (מחשב).  יש להשאיר פניה מפורטת – כמו שם מוצר/ הזמנה , לפרט את השאלה או בקשת השירות  ולסמן לפי קטגוריה רלוונטית – שאלה על בית מלון – לסמן כתיירות בתי מלון וכו'.

פניות בצור קשר נענות רק למייל שלכם המוזן באתר, בקשות ליצירת קשר טלפוני לא יענו בערוץ זה.

לשיחה טלפונית עם נציג יש לפנות טלפונית אל המוקד

בטלפון 072-2585685 שעות פעילות המוקד: ימים א-ה בין השעות 9:00-17:00 .


25. השארתם פניה ולא ענו לכם?

פניות בערוץ זה נענות רק למייל ואינן נענות טלפונית. עליכם לוודא כי התשובה שלנו אינה מגיעה לתיקיית הספאם או דואר זבל , בצעו חיפוש לתיבה למילה behatsdaa. -  וסמנו אותנו כשולח בטוח.

כמו כן דאגו לכתוב פניה מפורטת ככל הניתן – לציין באיזה מוצר ורכישה מדובר, שם הטבה וכו'

 

26. מה זה כרטיס רשתות? כרטיס נטען? כרטיס נופשונית?

את כרטיס הרשתות הנטען של נופשונית – אתם מקבלים כמתנה עם כרטיס האשראי של המועדון. את הכרטיס ניתן להטעין רק עם כרטיס אשראי בהצדעה.

בכרטיס ניתן לטעון סכומי כסף כאשר אתם מקבלים הנחה על כל סכום שבוחרים לטעון בהתאם לגובה ההנחה המצוין על ארנק לפי ערך הטעינה.  באמצעות כרטיס זה ניתן לשלם במגוון רשתות.

טעינת כרטיס מתבצעת באתר בקטגוריית > כרטיס רשתות באתר >  http://bit.ly/2MFue9O

יש לבצע הפעלה לכרטיס חדש בקטגורית כרטיס רשתות ללחוץ על  הפעלת כרטיס חדש.

גובה ההנחה כתוב על כל ארנק טעינה - ב% אחוזים.

מימוש ניתן לבצע עם כרטיס הפלסטיק אך גם באופן דיגיטלי על ידי לחיצה על תשלום בקופה – תקבלו קוד שאותו יש להציג בקופה לתשלום.

-קיים ארנק למימוש ברשתות  (כללי ללא רשתות מזון)

-ארנק עם הנחה מיוחדת למימוש ברשתות המזון - שוק העיר, ויקטורי וקינג סטור.

-וארנק נוסף - עם הנחה מיוחדת למימוש  בקבוצת יינות ביתן.

רשימת הרשתות מתעדכנת מעת לעת - בקישור https://www.nofshonit.co.il/benefitPage/57700

 

27. הזמנת כרטיס רשתות חדש – באם אבד הכרטיס

>>  להזמנת כרטיס נטען חדש יש להיכנס אל קטגורית  כרטיס רשתות  > http://bit.ly/2uVQx2u  >> לבצע חסימה לכרטיס הישן  > ולהזמין כרטיס חדש בעלות של 25 ₪.

או להמשיך להשתמש בכרטיס שאבד באופן דיגיטלי – ניתן לחולל קוד בכל פעם שמשלמים באמצעותו בקופה – דרך לחיצה על 'תשלום בקופה' והצגת הקוד שהתקבל בקופה.

 

28. יתרות מימושים ותוקף –

את כל המידע מוצאים בלחיצה על כפתור יתרה ומימושים בקטגורית כרטיס רשתות באתר בהצדעה.
 

29. מגבלות כרטיס נטען –

*ברגע נתון יכול להיות בכרטיס עד 1000 ₪

רק לאחר תשלום בקופה עם ה1000 ₪ הטעונים בכרטיס ניתן לטעון עוד 1000 ₪

ועוד 1000 ₪ ועד למקסימום שרשום לחודש.

מינימום טעינה 100 ₪

*לא ניתן לבצע טעינות מעבר למגבלות הכרטיס – המערכת לא מאפשרת.

*לא ניתן לבצע טעינה בתשלומים.

*לא ניתן לממש רכישות באמצעות כרטיס נטען באתרי הרשתות פרט לרשת טרמינל X ופוקס הום.


אפשר לרכוש און ליין באתרים עם הכרטיס?

ניתן לרכוש באתר טרמינל X עם הכרטיס הטעון – אופן המימוש :

1. על מנת לממש את תווי הקניה יש לבצע הרשמה לאתר טרמינל X במידה ואינכם רשומים.

2. נכנסים לאזור האישי שלכם My Terminal ע״י לחיצה על השם שלכם בפינה הימנית העליונה של המסך

3. לוחצים על ״הקרדיט שלי״

4. בחרו כרטיס *נופשונית* ולחצו על הכפתור: לחצו לטעינה

5. הכניסו את מספר הכרטיס ולחצו על "בירור יתרה"

(את מספר ה CVV ניתן למצוא על ידי לחיצה בארנק הטעון "תשלום בקופה" 》הפק ברקוד》 ופרטי הכרטיס יופיעו - מספר + cvv)

6. בחרו את הסכום שתרצו לפרוק ולחצו על כפתור: "טען קרדיט"

7. הסכום התעדכן כעת כקרדיט באתר, אותו תוכלו לממש בעת הקניה.

שימו לב♥ מרגע הטעינה לא תהיה אפשרות של ביטול הטעינה

https://www.terminalx.com/help-giftcards

 

30. פניות בנושא האשראי

בירורים או שינוי פרטי בנק או כל מה שקשור לכרטיס האשראי יש לפנות אל מוקד max  בטלפון 6221* | 036177799.  צור קשר https://www.max.co.il/he-il/Service/Pages/ContactUs.aspx