אתר שווה - שאלות ותשובות
שלום לכם/ן,
אנו שמחים לבשר לכם כי התחדשנו!
כעת, הגישה להטבות של שווה זמינה לכם בפלטפורמה חדשה, חדשנית וידידותית יותר.
על מנת להקל על השימוש באתר, ריכזנו עבורכם תשובות לשאלות נפוצות.
1. קולקטיב שווה – מי אנחנו?
אנו, קולקטיב שווה, הקמנו עבור מאות אלפי חברינו את מועדון ההטבות "שווה".
המועדון כולל אלפי מבצעים והטבות במגוון בתי עסק מובילים בתחומי הצרכנות, מסעדות, אטרקציות, מופעים, רשתות אופנה ועוד.
ההצטרפות לשווה זמינה לחברי ההסתדרות הלאומית ואינה כרוכה בתשלום נוסף.
2. מי יכול להיכנס לאתר שווה ולהנות מההטבות שלנו?
הרכישה באתר שווה מתאפשרת לחברים השייכים לקבוצת ההסתדרות הלאומית.
לרישום להסתדרות הלאומית ניתן להתקשר למוקד שירות הלקוחות שלנו בטל' *8462.
3. כיצד נרשמים לאתר שווה?
במקרה של כניסה ראשונה לאתר, יש להיכנס לעמוד ההזדהות, להקליק על כפתור הצטרפות, להקליד מס זהות מלא 9 ספרות (0123456789) ומיד מועברים לטופס מילוי פרטים, בשלב זה יש למלא את כל שדות החובה, לאשר קבלת דיוור ולשמור.
ללא שמירה או סיום הרשמה האתר לא יאפשר לכם להמשיך לגלוש ויזרוק אתכם החוצה בניסיון גלישה ללא מילוי טופס.
לאחר ההרשמה, תוכלו להיכנס לאתר ע"י הקשת שם משתמש וסיסמא או באמצעות הזנה של ת.ז וקבלת סיסמא חד פעמית לנייד.
4. השתמשתי בעבר באתר שווה, האם יש צורך להירשם שוב?
כניסה לאתר החדש מצריכה הרשמה חדשה גם אם נרשמת בעבר.
ההרשמה הינה חד פעמית.
5. יש לי הזמנות ישנות על הכרטיס לפני המעבר לאתר החדש, כיצד ניתן לצפות בהן?
היה וקיימות הזמנות או טעינות שביצעת באתר הישן וטרם מימשת, ניתן לצפות בהן ע"י כניסה לעמוד הלוגין ומשם לכפתור
הכפתור יוביל אתכם לאתר שווה הקודם בו תוכלו לצפות בהזמנות ובטעינות אשר טרם מימשתם.
6. נתקלתי בבעיה בכניסה לאתר – מה עושים?
7. נכנסתם לאתר ולא מצליחים לרכוש?
שימו לב להודעה הקופצת בשלב בו נמנעת אפשרות הרכישה – באם אין מלאי למוצר, באם עברתם את מגבלות הרכישה (החודשיות או השנתיות המעודכנות בתקנון האתר, האם הפריט קיים כבר בסל הקניות, או שמדובר בתקלה. ניתן להשאיר פניה בנושא דרך האתר בשירות לקוחות או לפנות טלפונית אל המוקד.
8. ניסיתם להוסיף פריט לסל הקניות וקפצה הודעה?
לרוב זו הודעה שחרגתם מעבר למגבלת הרכישה או שהפריט כבר קיים בסל הקניות. במקרה שהפריט בסל ניתן או למחוק אותו ולהתחיל מחדש תהליך רכישה או להמשיך רכישה מהסל.
9. כיצד מבצעים רכישה באתר?
10. היכן ניתן לקבל מידע ופרטים נוספים לגבי הטבה או בית עסק?
בדף ההטבה שבאתר שווה ניתן לראות את מרבית המידע הנדרש אודות ההטבה. לכל מידע נוסף ניתן להתעדכן באתר האינטרנט של בית העסק הנבחר או בטלפון ישירות לבית העסק.
11. רכשתי הטבה – היכן אוכל למצוא אותה באתר?
כל ההזמנות שבצעתם נמצאות בהיסטוריית ההזמנות.
לידיעתכם – באם בצעתם הזמנה לפריט ממחלקת הצרכנות ואתם לא מוצאים אותו בהזמנות יש לבצע סינון ל – סטטוס מימוש, הזמנות צרכנות מסומנת כ'מומש' ברגע שהן עוברת אל הספק (גם אם המשלוח בדרך אליכם)
12. רכשתי הטבה באתר- איך ממשים את ההטבה ?כיצד ניתן לקבל את הכרטיסים שרכשתי?
אופן המימוש של כל הטבה מעודכן בעמוד ההטבה.
חשוב מאוד לשים לב למועד האחרון למימוש ההטבה המפורסם גם הוא בעמוד ההטבה.
קיימות מספר דרכים לממש את ההטבה שרכשת:
13. כיצד מממשים כסף שטענתי?
מימוש כסף מכרטיס נטען –דיגיטלי - דרך טען כרטיס > ________________, לוחצים על תשלום בקופה בארנק הטעון בכסף ומציגים את הקוד בקופה.
14. אני נמצא בבית העסק, ולא מאתרים את ההזמנה שלי, לא מצליחים לממש – מה עושים?
באם יש ברשותך אישור הזמנה וההזמנה שלך בתוקף ולא מומשה - ניתן לבקש מהעסק לפנות אל תמיכת ספקים של האתר ולקבל סיוע במימוש.
15. כיצד מבטלים הזמנה?
ניתן לבטל הזמנות באופן עצמאי באתר דרך היסטוריית ההזמנות, עד 21 ימים מיום ביצוע הרכישה (חוק הגנת הצרכן – עד 14 ימים מיום ביצוע הרכישה).
בקטגוריות קולנוע, אטרקציות , ספא, כרטיסים לבריכות וארוחות כל עוד באתר מופיעה אפשרות ביטול זו.
בגין ביטול עצמי זה לא יגבו דמי ביטול (חוק הגנת הצרכן – חיוב 5% מסך ההזמנה או 100 ₪ הנמוך מביניהם).
לא ניתן לבצע ביטול עצמי לרכישה מקטגורית צרכנות, תיירות, מופעים והצגות, מנויים לתיאטראות, מנויי חדר כושר ומנויי בריכות.
כל ביטול עד 14 ימים מקטגוריות אלו באמצעות מוקד השירות יהיה כרוך בדמי ביטול בסך 5% מסך ההזמנה או 100 ₪ הנמוך מבניהם על פי חוק הגנת הצרכן.
באם אינכם מצליחים יש לבצע פניה אל השירות דרך צור קשר באתר או טלפונית אל המוקד באמצעות חיוג ל - 8462*.
תחום |
מדיניות ביטול |
תיירות -הזמנה לחדרי אירוח, בקתות עץ ואבן, צימרים ובתי מלון, חבילות נופש. |
|
תיירות חוץ |
ביטולים בהתאם לתקנון האתר |
תיאטראות, מופעים והצגות |
ניתן לבטל עסקה עד 14 יום ממועד ביצוע הזמנה/ רכישה בפועל באתר ולא פחות מ72 שעות לפני מועד ההצגה / מופע ובתנאי שהמופע לא נסגר למכירה באתר, עלות דמי ביטול 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם. ביטולים שבוצעו לאחר מכן יחויבו במלוא עלות ההזמנה. |
שוברי אטרקציות / שוברי ארוחות/ שוברי AWAY TAKE/ שוברי חלומות / קולנוע / ספא / בריכה / באולינג |
ניתן לבטל באופן עצמאי באתר עסקה עד 21 יום ממועד ביצוע הזמנה/ רכישה בפועל . בהתקשרות למוקד ניתן לבטל עד 14 יום ממועד ביצוע הרכישה באתר בתשלום של דמי ביטול. עלות דמי הביטול הינה5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם. |
מנויים לתיאטראות / מגזינים |
בכפוף למדיניות הביטולים |