לוגו ההסתדרות החדשה

 

תקנון אתר "ביחד בשבילך"

א. כללי

  1. "ביחד בשבילך בע"מ" (להלן: "ביחד בשבילך") הינה חברה בע"מ בבעלות מלאה של הסתדרות העובדים הכללית החדשה שהוקמה במטרה להפעיל מועדון הטבות לחברי ההסתדרות (כפוף לתקופת אכשרה כמפורט בסעיף א3 להלן) ובאמצעותו להציע לעמיתי המועדון מגוון הנחות והטבות בבתי עסק שונים ברחבי הארץ ולשפר את רווחתם של חברי ההסתדרות.
  2. החברות במועדון היא וולונטרית וכפופה להוראות תקנון זה, ועל התיקונים שיחולו בו מעת לעת.
  3. הזכאים להצטרף למועדון ולהיות חברים בו הינם כדלקמן:

(א) עובד שהצטרף באופן פרטני להסתדרות אשר חתום על טופס חברות להסתדרות (לרבות באמצעים דיגיטאליים) שהומצא להסתדרות ואשר משלם דמי חבר בהוראת קבע או בכרטיס אשראי – הזכאות להצטרף למועדון תחול בחלוף שנה ממועד הצטרפותו להסתדרות.

(ב) ביחס לעובדים העובדים במקומות עבודה תחת הסכם קיבוצי – הזכאות להצטרף למועדון תחול עד 7 ימים ממועד המצאת טופס ההצטרפות להסתדרות, גם במקרה בו תשלום דמי החבר יועבר עד 4 חודשים לאחר מכן.

(ג) גמלאים אשר שמשלמים דמי חבר פרטני/ בהוראת קבע/ קרן פנסיה – הזכאות להצטרף למועדון תחול עד 7 ימים ממועד המצאת טופס ההצטרפות להסתדרות.

(ד) חברי ההסתדרות, אשר חתמו על טופס חברות להסתדרות (לרבות באמצעים דיגיטאליים) והם פטורים מתשלום דמי חבר בשל חברותם בהתארגנות ראשונית פורצת, בהתאם להחלטת בינ"ה מיום 30.12.2012 וזאת במהלך תקופת הפטור בלבד – הזכאות למועדון לעובדים אלה תחול עד 7 ימים ממועד המצאת טופס ההצטרפות להסתדרות.

(ה) קבוצות אוכלוסייה נוספות שדירקטוריון החברה קבע שזכאים להצטרף למועדון ובהתאם לתנאים שנקבעו על ידו.  במועד זה, דירקטוריון החברה אישר צירוף של קבוצות האוכלוסיה הבאות למועדון:

במקרה של מחלוקת בנושא הזכאות להצטרף למועדון, תוכרע המחלוקת על ידי ועדת חריגים של מנהל מרשם החברים בהסתדרות.

4. הפעילות והקניה באתר המועדון כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה. אנא קרא את התקנון בקפידה.

5. האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים והשימוש בלשון זכר נעשה מטעמי נוחות בלבד.

6. רכישת שירות, ו/או מוצר, ו/או הסתייעות בשירותי אתר המועדון מעידה על הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון זה.

7. ההסתדרות שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את פעילות המועדון, כולה או חלקה, בכל עת ו/או להפסיק את זכאותך ליהנות מפעילות המועדון.

ב. הגדרות

  1. "המועדון"- מועדון "ביחד בשבילך" הינו מועדון ההטבות לחברי ההסתדרות שהוקם מטעם ההסתדרות (באמצעות חברת ביחד בשבילך בע"מ) על מנת לשפר את רווחתם של חברי ההסתדרות, בדרך של הצעת מגוון הנחות והטבות בבתי עסק שונים ברחבי הארץ. המועדון מופעל ומתוחזק על ידי חברת "א.ר. נולג' פור אול בע"מ".
  2. האתר – אתר האינטרנט של המועדון שבכתובת: www.hist.org.il. האתר מופעל ומתוחזק על ידי חברת "נולג' פור אול בע"מ".
  3. חברי ההסתדרות – חברי ההסתדרות המשלמים לה דמי חבר, כהגדרתם בחוקת ההסתדרות, וכן חברי ההסתדרות הפטורים מתשלום דמי חברי בשל חברותם בהתארגנות ראשונית פורצת, בהתאם להחלטת בינ"ה מיום 30.12.2012 וזאת במהלך תקופת הפטור בלבד.
  4. חוק הגנת הצרכן – חוק הגנת הצרכן, תשמ"א – 1981 והתקנות שהותקנו מכוחו.
  5. כרטיס חבר מועדון – כרטיס אשר יונפק לכל מי שהצטרף למועדון וישמש לזיהוי הזכאי ולמימוש הטבות שונות, כולל טעינת כסף בהנחה, ככל שהמועדון יעמיד אפשרות זו.
  6. החל מה 01/01/23 ניתן לשלם באתר המועדון רק באמצעות כרטיס אשראי של מועדון ביחד בשבילך, הכרטיס ניתן ללא כל עלות, על כל חבר מועדון (בעל זכאות למועדון) להזמינו מחברת האשראי במוקד max - בטלפון 6321*, או בקישור >  https://bit.ly/3E1kAuy

חברי מועדון שחברת כרטיסי האשראי סירבה להנפיק להם כרטיס אשראי ביחד בשבילך, יכולים להזמין כרטיס אשראי "פריפייד" (נטען מראש) "ביחד בשבילך" דרך מוקד MAX בטלפון 6321* זהו כרטיס אשראי שיאפשר ליהנות מהמועדון כמו כל חבר מועדון אחר ובתנאי שיטעינו בו כסף מראש.

כרטיס אשראי של מועדון "ביחד בשבילך" אשר מונפק על ידי חברת MAX מיועד לחברי ההסתדרות הכללית החדשה החברים במועדון, וכן לבני/בנות זוגם וילדיהם מעל גיל 18 ("בני משפחה"). תנאי השימוש בכרטיס האשראי "ביחד בשבילך" הינם בהתאם לתנאים המפורטים בהסכם הנחתם בין עמית המועדון לבין חברת MAX בעת הנפקת כרטיס האשראי.

7. ההסתדרות – בכל מקום בתקנון זה בו נכתב "ההסתדרות", הכוונה היא להסתדרות העובדים הכללית החדשה, ו/או לחברת "ביחד בשבילך" בע"מ, הנמצאת בבעלות מלאה של ההסתדרות והוקמה לצורך המועדון.

8. החברה – נולדג' פור אול בע"מ מרחוב אימבר 14 פתח תקווה, ו/או מי מטעמה.

9. בית העסק/ספק – בית העסק או הספק המעניק לעמיתי המועדון הטבה ו/או שירות במסגרת אתר זה.

10. לקוח המועדון או עמית המועדון – חבר הסתדרות שהשלים בהצלחה את הליך הרישום למועדון באתר.

11. הטבות – מוצרים ו/או שירותים ו/או נכסים ו/או זכויות המוצגים באתר והמסופקים על ידי בית העסק ללקוח.

12. התקנון – תקנון זה. מובהר כי המועדון רשאי לבצע שינויים בתקנון מעת לעת ועל עמיתי המועדון להתעדכן בשינויים אלו.

13. פעולה – כל פעולה המתבצעת לשם רכישת מוצר או שירות המוצעים למכירה באתר.

ג. אחריות

  1. ההסתדרות אינה צד לעסקאות לרכישת הטבות כלשהן ואינה נושאת בשום אחריות הקשורה לביצוע עסקאות אלה.
  2. המוצרים והשירותים המוצגים באתר מוצעים על ידי בתי עסק שהוגדרו, והם האחראים הבלעדיים לתכונותיהם, איכותם, לשמות היצרנים ו/או לכל מצג שנעשה באתר בכל הנוגע לאותם מוצרים, או שירותים.
  3. הספקים נושאים באחריות הבלעדית למוצרים, לאספקתם, לאיכותם, לעמידותם ולתכולתם, לרבות הוראות הפעלה בשפה העברית ובהתאם לתנאים המופיעים על תעודת האחריות שמצורפת למוצרים, במקרים שתעודה כזו אכן נדרשת.
  4. על פי החוזים בין החברה לספקים, הספקים לקחו על עצמם את כל החובות המוטלות על "עוסק" על פי חוק הגנת הצרכן.
  5. המוצרים באתרים מוצגים בתום לב ובאחריות הספקים. אין בהצגתם באתר משום המלצה לרכישה ו/או הבעת דעה לגבי אופיים של המוצרים, תכונותיהם, טיבם, שמות היצרנים וכיוצא בזה מטעם המועדון ו/או החברה ו/או ההסתדרות.
  6. השירותים והמוצרים מוצעים לשימוש כמות שהם ("as is"). לא תתקבל כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי החברה בגין תכונות השירות, יכולותיו, מגבלותיו או התאמתו לצרכי הלקוח ולדרישותיו. אחריות החברה תחול רק במקרים בהם הייתה הטעייה בתיאור המוצר או השירות ותכונותיהם.
  7. הצילומים באתר מיועדים להמחשה בלבד ואין לראות בהם תיאור מחייב של המוצר הנרכש.
  8. במקרה של רכישת מוצרים פגומים, זכאי הלקוח להחליפם או להחזירם ולקבל את כספו בחזרה על פי חוק.
  9. הספק לא יהיה אחראי על התקנה של מוצר המחייב התקנה של טכנאי ושהתבצעה על ידי הלקוח.
  10. במקרים בהם הרכישה נעשית באמצעות החברה (כלומר, רכישה באתר האינטרנט), על אף שהאחריות בקשר למוצרים ו/או השירותים מוטלת על הספק, תטפל החברה בתלונות הלקוחות.
  11. במקרים בהם הרכישה נעשית ישירות מול בתי עסק ו/או ספקים, מוטלת האחריות ישירות כל בתי העסק והספקים הנוגעים בדבר. במקרה של תלונה יתבקש הלקוח לפנות ישירות לבית העסק או לספק. החברה תסייע בידי הלקוח למצות את התלונות ולהגיע לפתרון משביע רצון.
  12. למען הסר ספק, מובהר כי כל האמור לסעיף זה חל גם ביחס לרכישות המבוצעות באמצעות כרטיס האשראי "ביחד בשבילך".
  13. רכישת שובר באתר מחייבת את החברה לספק לרוכש את השובר או את השירות שנרכש בלבד. החברה איננה אחראית למוצר או השירות הנרכשים.
  14. השירותים והמוצרים המוצגים באתר זה מוצעים לציבור על ידי הספק/בתי העסק על פי מצגי ותנאי העסקה המוצעת והספק בלבד אחראי בלעדית לספקם לרוכש, באיכותם ועל פי תכונותיהם על פי מצגי הספק.
  15. הצגת המוצגים באתר נעשית במוצרים ועזרים שהספק ו/או משהו בשמו העביר לחברה והיא איננה מביעה דעה או עושה מצג על טיבם, אופיים, תכונותיהם וכיוצא בזה.
  16. הספקים התחייבו כלפי החברה וכלפי כל רוכשי המוצרים/שירותים המוצגים על ידם באתר זה באחריות מלאה למוצר, לשירות, ועמידה בכל תנאיהם כפי שהם מוצעים על ידי הספק וכפי שאושרו על ידי הרוכש בתהליך הרכישה בזירת המכירות.
  17. כל טענה, תביעה או דרישה בגין המוצר או השירות שנרכש באתר או באמצעותו יופנו אל הספק לטיפולו ולא אל החברה.
  18. ספק התיירות (אלא אם צוין אחרת) – ניר גלבע , ע.מ 055714026, כתובת – אימבר 14 פתח תקווה.
  19. ספק הצרכנות (אלא אם צוין אחרת) - עלמא סחר מועדונים בע"מ , ח.פ 515433837 , כתובת  אימבר 14 פתח תקווה.
  20. ספק הארוחות/ספא/צימרים/ארנקים (אלא אם צוין אחרת) – ח.מ.תשורות חן (1987) בע"מ, ח.פ 511254302, כתובת – אימבר 14 פתח תקוה.
  1. לשם כניסה לאתר נדרש הזכאי להזדהות באמצעות מספר תעודת זהות וסיסמא אישית שתבחר על ידו עם כניסתו הראשונית לאתר. על מנת לבחון האם המבקש הינו זכאי לשירותי המועדון, מספר תעודת הזהות שיוקש יבחן מול מאגר המידע של חברי ההסתדרות ושל מקבלי השירות שאינם חברי הסתדרות (מספרי מאגר 843161 ו-70072230) וכן מאגר המידע של פורום העצמאים מבית ההסתדרות (מספר מאגר 700069559).
  2. לצורך השימוש באתר ואבטחת האספקה של מוצרים ושירותים נדרש הזכאי למלא מספר פרטים שיאפשרו לקיים עמו קשר. המדובר בפרטים הבאים: שם פרטי, שם משפחה, דואר אלקטרוני, טלפון סלולרי, כתובת מגורים וכו'.
  3. פרטי הרכישות שיבוצעו על ידי עמיתי המועדון, יישמרו במאגר המידע של המועדון, לצורך מעקב על הרכישה ומתן שירות לקוחות.
  4. הזכאי מסכים ומאשר לקבל שירותי דיוור ישיר, לרבות עדכונים, סקירות מקצועיות והצעות למוצרים ו/או שירותים נוספים מאת החברה ו/או חברות הקשורות עמה ו/או ההסתדרות ו/או מי מטעמה של ההסתדרות וככל שמדובר בעמית של פורום העצמאיים אז ההסכמה מתייחסת גם לפורום זה וכן להעברת המידע לצורך מימוש מטרות אלו ובהתאם לכל דין, באמצעי התקשרות שנמסרו על ידו, לרבות באמצעות דואר אלקטרוני ומסרונים. במידה ועמית המועדון אינו מעוניין לקבל את שירותי הדיוור כאמור לעיל, הוא יכול לשלוח מייל בבקשה להסרה מרשימת התפוצה לכתובת info@k4a.co.il
  5. הזכאי מסכים ומאשר לקבל שירותי דיוור ישיר, לרבות עדכונים, סקירות מקצועיות והצעות למוצרים ו/או שירותים נוספים מאת החברה ו/או חברות הקשורות עמה ו/או ההסתדרות ו/או מי מטעמה של ההסתדרות וככל שמדובר בעמית של פורום העצמאיים אז ההסכמה מתייחסת גם לפורום זה וכן להעברת המידע לצורך מימוש מטרות אלו ובהתאם לכל דין, באמצעי התקשרות שנמסרו על ידו, לרבות באמצעות דואר אלקטרוני ומסרונים. במידה ועמית המועדון אינו מעוניין לקבל את שירותי הדיוור כאמור לעיל, הוא יכול לשלוח מייל בבקשה להסרה מרשימת התפוצה לכתובת info@k4a.co.il.
  6. יודע לזכאי כי על פי חוק הגנת הפרטיות התשמ"א - 1981, הוא רשאי לעיין במידע אודותיו אשר מצוי במאגר החברה ומספרו 700061897, ואף לבקש מהמועדון לתקן מידע זה באם הוא אינו נכון, שלם או מדויק.
  7. החברה מפעילה אמצעי אבטחה מחמירים למניעת חדירה לזירת המכירות ולסיכול פגיעה אפשרית בפרטיות המשתמשים. יחד עם זאת, מאחר ולא ניתן למנוע שיבושים באופן מוחלט, הרי ההסכמה לתקנון זה משמעה שלרוכש לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה נגד החברה ו/או ההסתדרות, או כל מי מטעמה עקב פגיעות, תקלות ו/או שיבושים כאמור, שלא בשליטת ו/או באחריות החברה והכל בכפוף לכל דין.
  8. האמור לעיל לא חל במקרה בו התקלה כאמור נובעת ממחדל או רשלנות של החברה, מי מעובדיה או מהפועלים מטעמה, לרבות הספקים.
  9. עמית המועדון מתיר בזאת למועדון לעשות שימוש במידע ולפלח אותו במטרה להציע הטבות המותאמות לנתוני אוכלוסיית הזכאים.
  10. המועדון מתחייב לשמור את המאגר ופרטי הזכאים, בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, ולא להעביר את פרטי הזכאים לצד שלישי כלשהו, אלא על פי הרשאה מפורשת של העמית.
  11. מאגר המידע של המועדון הינו בבעלות חברת "ביחד בשבילך בע"מ" ומנוהל על ידי החברה. מובהר, כי ההסתדרות הינה "מחזיקה" של מאגר המידע והיא בעלת זכויות שימוש ועיון בו, לרבות סנכרון המידע של המועדון עם מאגר המידע של ההסתדרות, המשמש לדיוור ישיר ולשירותי דיוור ישיר בהתאם לצרכי ההסתדרות, חברת העובדים ומי מטעמן, לשם מילוי מטרות ההסתדרות וחברת העובדים, כמופיע בחוקתן ולשם מתן סל השירותים לחבריהן.
  1. כל מוצר או שירות המופיע באתר יפורסם באמצעות "דף הטבה", שם יפורטו הפרטים הרלוונטיים לגביו וכן התנאים לרכישתו, לרבות הגבלת מספר הפריטים אותם רשאי לקוח אחד לרכוש.
  2. הפרטים לגבי המוצר או השירות המופיע כאמור ב"דף ההטבה" באתר נמסרו על ידי בתי העסק המציעים את המוצרים/השירותים – המועדון עושה כמיטב יכולתו לוודא את נכונות הנתונים, אולם הוא אינו אחראי לנכונות המידע הנמסר לגבי המוצרים, או השירותים, טיבם, איכותם, מחיריהם, כמותם במלאי, מועדי אספקתם, אחריות, מפרט טכני וכיוצא בזה.
  3.  תיאור ההטבה ו/או המוצר המופיע באתר עשוי להיות חלקי בלבד. לקבלת מלוא הפרטים הרלוונטיים להטבה ו/או לשירות ו/או למוצר המבוקש יש לפנות, לפי העניין, לבית העסק ו/או למוקד השירות של המועדון.
  4. רשימת/ות הסניפים המשתתפים יכולה/ות להשתנות מעת לעת ומשכך ליצור קשר עם הרשת/הסניף בטרם ההגעה למקום.
  5. האתר כולל גם הפניות לאתר "MAX" בו מפורטות הטבות נוספות הניתנות ישירות על ידי MAX למחזיקי כרטיס האשראי "ביחד בשבילך". השימוש באתר MAX כפוף לתנאי השימוש הקבועים באתר MAX ואינו באחריות המועדון ו/או החברה.
  6. חלק מההנחות הניתנות לעמיתי המועדון ברכישה ישירות בבתי העסק ניתנות באופן אוטומטי, במעמד חיוב החשבון של עמית המועדון. אחוז ההנחה וכן עצם קיום ההסדר, יוכל להשתנות מחברת אשראי אחת לשנייה ולהשתנות ו/או להתבטל מעת לעת ללא הודעה מוקדמת. פירוט ההנחות במעמד החיוב כאמור, על פ חלוקה של סוגי כרטיסי אשראי תתעדכן באתר המועדון.
  7. התמונות המתארות את ההטבות נועדו להמחשה בלבד.
  8. אין באמור באתר ובמידע הכלול בו משום הצעה, שידול או ייעוץ לרכישת מוצר ו/או לשימוש בהטבה כלשהיא ו/או לביצוע פעולות. האחריות על ביצוע השוואה ובחינת ההצעות מוטלת על הלקוח.
  9. הלקוח יהיה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן ו/או חוק כרטיס חיוב, תשמ"ו – 1986.
  1. את הרכישות באתר ניתן לבצע באמצעות כרטיס אשראי ביחד בשבילך או כרטיס פריפייד בהתאם לאמור בסעיף ב.6.

כרטיס אשראי של מועדון ביחד בשבילך, הכרטיס ניתן ללא כל עלות, על כל חבר מועדון (בעל זכאות למועדון) להזמינו מחברת האשראי במוקד max - בטלפון 6321*, או בקישור >  https://bit.ly/3E1kAuy

2. קיימת אפשרות שהמערכת תזכור את פרטי כרטיס האשראי לרכישות עתידיות (על פי בחירת וסימון הלקוח בדף הרכישה). שמירת הפרטים מבוצעת על פי תקן PCI מחמיר של חברות האשראי כדי לאפשר רכישה פשוטה ובטוחה.

3. חלק מהפעולות, לרבות מסירת פרטי כרטיס האשראי, בירורים ופעולות אחרות, ניתן לבצע גם באמצעות שירות הלקוחות של המועדון.

4. לאחר ביצוע רכישה באתר יתקבל אישור המעיד שפרטי ההזמנה נקלטה במערכת.

5. רק לאחר שתסתיים בדיקת פרטי כרטיס האשראי ויתקבל אישור מחברת כרטיסי האשראי לביצוע הרכישה, תיחשב הזמנתך כבת ביצוע. לאחר אישור חברת כרטיסי האשראי, יפעל הספק בהליכי אספקת המוצרים כפי שהוגדרו לכל מוצר או שירות.

6. במקרה של תקלה או שיבוש בקליטת ההזמנה ועיבודה על ידי מערכת המועדון, תתקבל אצל הלקוח הודעה בדבר תוכן שגוי בפרטי הזמנתו או הודעה בדבר תקלה כלשהי שארעה המערכת בעת קליטת הזמנתו. במקרה כזה ניתן לפנות אל שירות הלקוחות דרך צור קשר באתר: https://bit.ly/3bDjiqq או באמצעות מוקד השירות של המועדון 03-3725100.

7. היה וחל שיבוש ו/או טעות בתיאור המוצר ו/או השירות, מחירם או בכל פרט אחר, רשאים הן הלקוח והן מוקד ההזמנות ו/או הספק לבטל את הרכישה והלקוח לא יחויב בכל תשלום בגין הזמנתו שבוטלה.

8. אירוע/מופע סגור ניתן לממש אך ורק בתאריך שמצוין באתר.

ז. אספקת המוצרים/ההטבות

  1. פרטי החבר המעודכנים במועדון הינם הנתונים שעודכנו בטופס ההרשמה או בטופס עדכון הפרטים באתר. באחריות חבר המועדון לוודא את עדכניותם ושלמותם של הנתונים כדי לאפשר למועדון לספק את המוצרים/ההטבות והשירותים הניתנים לחבר המועדון.
  2. יש להקפיד ולמלא פרטים מדויקים ועדכניים. הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה ומהווה עבירה פלילית על פי סעיפים 441-442 ולחוק העונשין, התשל"ז 1977.
  3. היה ובעת ביצוע ההזמנה נמסרו פרטי זיהוי שגויים שגרמו להחזרת המוצרים/ההטבות לספקים, יחויב הלקוח בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול, כפי שיקבעו על ידי החברה או הספק.
  4. אספקת המוצרים/ההטבות תתבצע בהתאם לתנאים המופעים בדף ההטבה/עמוד המכירה של המוצר.
  5. חישוב מועדי האספקה יהיה על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א'-ה' למעט ערבי חגים ומועדי חג. יחד עם זאת, הספקים יעשו כמיטב יכולתם להקדים את מועד האספקה.
  6. מוצרים/הטבות הנשלחים לבית הלקוח יסופקו על ידי בתי העסק באמצעות שליחים, ו/או באמצעות דואר ישראל וישלחו לכתובת שנמסרה על ידי הלקוח במהלך תהליך הרכישה, אלא אם צוין אחרת. אספקת המוצרים ושליחתם תתבצע על פי הוראות תקנון זה.
  7. ההסתדרות ו/או החברה ו/או המועדון ו/או הספקים ו/או מי מטעמם לא יישאו בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים/ההטבות כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם כדוגמת שביתות או השבתות, תקלות במערכות המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות התקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון (מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר וכיוצא בזה), אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועדי האספקה. במקרים אלה רשאי הן הספק והן המזמין להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.
  8. מוצרים/הטבות שיסופקו באמצעות דואר ישראל יישלחו בכפוף לזמן האספקה בדואר ישראל ובכפוף לטיב ולתנאי השירות המקובלים בדואר ישראל.
  9. זמני האספקה של מוצרים/הטבות שאינם מסופקים באמצעות שליחים אינם ניתנים לבקרה על ידי הספקים ואינם בשליטתם. בביצוע הרכישה מצהיר הלקוח כי לא תהיה לו טענה נגיד מי מהספקים עקב שיבושים באספקה שלא באמצעות שליח.
  10. אספקת המוצרים/הטבות באמצעות שליחים תתבצע בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים מטעם הספקים ובכפוף לרשימת היישובים של הספקים בהן מתבצעת שליחות עד הבית. והיה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים לבצע את המשלוח עד לבית הלקוח מכל סיבה שהיא, לרבות בשל תנאי מזג האוויר ו/או מצב ביטחוני העלול לסכן את השליחים, יובהר העניין ללקוח על ידי הספק ויימצא פתרון חליפי המקובל על שני הצדדים.
  11. במקרה של הובלה חריגה (כגון הובלה שלא ניתן לבצעה באמצעות מדרגות או מעלית, הובלה שנדרש מכשור מיוחד לביצועה או הובלה לקומות גבוהות) תחול עלות ההובלה, במלואה, על הלקוח.
  12. יובהר, כי דמי המשלוח בהם מחויב הלקוח כוללים בין היתר את עלות אריזת המוצר, אחריות וביטוח המוצר בעת המשלוח וכן הוצאות המשלוח בפועל.
  13. תיאטרון ומופעים - כרטיסים להצגות ומופעים לא יישלחו בדואר. הכרטיסים ימתינו בקופות ביום ההצגה או יוטענו בכרטיס החבר וימומשו באמצעות מערכות טכנולוגיות הקיימות בנקודות שונות לפי המפורט באתר. לצורך איסוף הכרטיסים יש להצטייד בכרטיס חבר מועדון  (או כרטיס מועדון דיגיטלי). מומלץ להצטייד גם באישור/מספר הזמנה לצורך בירור אם יידרש.
  14. חברי מועדון בעלי מוגבלות ראיה או הישובים על כיסא גלגלים  ו/או הזקוקים למקום נגיש לכיסא גלגלים פלוס מלווה למופעים,  יש לפנות אל שירות הלקוחות לאחר רכישת כרטיסים, על מנת שנוכל לעדכן את ההפקה מראש ולדאוג להושבה נגישה מבעוד מועד.
  1. המועדון שומר לעצמו את הזכות לבצע הגבלות של סכומי ההטבה (הסבסוד) לעמית ושל מספר הרכישות שרשאי עמית לבצע, הן כמגבלה חודשית/שנתית והן בקשר למוצר או שירות מסוימים. הגבלות אלה נועדו, בין היתר, לאפשר למספר גדול ככל האפשר של עמיתי המועדון ליהנות מההטבות המוצעות במסגרתו.
  2. מגבלות הרכישה וההטבות לקטגוריות השונות מפורסמות בטבלה הבאה וכן ב"דף ההטבה" של כל מוצר או שירות שנקבעה לגביו הגבלה כאמור:

מגבלת כמות לרכישה שנתית

מגבלת כמות לרכישה חודשית

קטגוריה

48

8

אטרקציות

48

4

אקסטרים

24

2

שוברי ארוחות

12

1

מבצעי ארוחת בוקר זוגית ב-75 

12

1

מבצעי א. בוקר

24

8

בריכות - כרטיסי כניסה בודדים

2

2

בתי מלון

48

4

בתי קולנוע

48

4

טיולים

24

2

מופעים והצגות

1

1

מטמון

2

2

מנויי תיאטרון

12

4

סדנאות

12

2

ספא

2

2

חדרי כושר | מנויי בריכות | כרטיסיות לבריכות

40

4

ספרים

1

1

צימרים

2

2

שבועונים

48

4

באולינג

3. המגבלות שלעיל אינן חלות על "מבצעים". לכל "מבצע" תקבע ותפורסם הגבלה בנפרד, ככל שתהיה.

קטגוריה

מגבלת מלאי מינימאלי

צימרים

40

אטרקציות

10000

ספא

1000

בתי קולנוע

10000

מופעים והצגות

5000

ארוחות

5000

באולינג

200

מנויים

100

בריכות (כניסה בודדת)

250

בתי מלון

250

ספרים

300

מנויי תיאטרון

50

מנויי כדורגל

10

אקסטרים

10

טיולים

50

ספורט ומנויי/כרטיסיות בריכות

30

צרכנות

500

סדנאות

10

 

4. יתכן ויתקיימו מגבלות נוספות על רכישת הטבות על פי המתפרסם ב"דף ההטבה".

5. מגבלת הרכישה השנתית המפורטות לעיל מתייחסת לחודשים ינואר עד חודש דצמבר באותה שנה, ללא תלות בתאריך ההצטרפות של החבר למועדון. מגבלת הרכישה החודשית המפורטת לעיל מתייחסת מהיום הראשון ועד ליום האחרון של כל חודש לועזי.

6. טבלת ההגבלות המפורטת לעיל נכונות לשנת 2024 בלבד ואין בה כדי להוות אינדיקציה להגבלות לשנים הבאות. בנוסף, המועדון רשאי לשנות, מעת לעת את טבלת הגבלת הרכישות, על פי שיקול דעתו הבלעדי ומבלי שיידרש להודיע על כך מראש. שינויים אלה יתפרסמו באתר המועדון.

7. יתכנו שינויים מעת לעת בסניפי הרשתות שבהסדר. מומלץ להתעדכן באתר.

  1. החל מה 01/01/23 ניתן לשלם באתר המועדון רק באמצעות כרטיס אשראי של מועדון ביחד בשבילך, פרטים והזמנת כרטיס במוקד max - בטלפון 6321*, או בקישור >  https://bit.ly/3E1kAuy
  2. חברת א.ר. נולדג' פור אול בע"מ הינה בגדר "שלוח" של הספקים המוכרים מוצרים ו/או מספקים שירותים ויש להתייחס לחברה כמי שנותנת שירות לספקים בלבד, ומשכך פועלת עפ"י סעיף 17 לחוק מס ערך מוסף, תשל"ו-1975. לפיכך, החברה מפיקה קבלות ו/או אישורי הזמנה בלבד לרוכשים באתר ו/או מהחברה
  3. כל המחירים שמופיעים בעמוד המכירה של המוצר כוללים מע"מ אלא אם כן צוין אחרת במפורש.
  4. בהזמנה עבור מוצרים ושירותים שמחירם באתר נקוב במטבע חוץ, כגון טיסות ונופשים בחוץ לארץ, יחושב שער המט"ח על פי "שער מזומנים גבוה" (שער החליפין שבו הבנק עושה שימוש במקרה של ביצוע פעולות במזומן), ביום ביצוע ההזמנה, אלא אם נאמר אחרת.
  5. מחיר הקופה המוצג בדפי ההטבות תלוי באינפורמציה שמקורה מהספקים, ועלולים לחול במחיר הקופה שינויים הנובעים מטעויות במהלך הדיווח, העדכון והרישום. לחברה אין מחויבות או אחריות למחיר הקופה וכל שינוי שבו הנובע משינוי על ידי הספק ו/או מטעויות בתום לב.

התשלומים אינם כוללים ריבית ו/או הצמדה

מ- 150 ₪ - 2 תשלומים

300 ₪ - 3 תשלומים

500 ₪ - 4 תשלומים

700 ₪ - 5 תשלומים

900 ₪ - 6 תשלומים

1200 ₪ - 7 תשלומים

1400 ₪ - 8 תשלומים

1600 ₪ - 9 תשלומים

1800 ₪ - 10 תשלומים

2000 ₪ - 12 תשלומים

* למעט מופעים, הצגות, תערוכות ואתרים חיצוניים המקושרים לאתר

  1. כרטיס אשר יונפק לכל מי שהצטרף למועדון וישמש לזיהוי הזכאי ולמימוש הטבות שונות, כולל טעינת כסף בהנחה, ככל שהמועדון יעמיד אפשרות זו.
  2. הכרטיס יגיע לחבר תוך 30 יום מיום הרישום לאתר והשלמת טופס פרטים אישיים, או מיום הזמנת כרטיס חדש באתר.
  3. במידה והכרטיס אבד או נגנב יש לחסום את הכרטיס באתר בחוצץ "טעינת כרטיס>חסימת כרטיס"  לאחר מכן לבצע הזמנה של כרטיס חבר חדש בהתאם למחיר המופיע בחוצץ "הזמנת כרטיס" חבר המופיע בדף הזמנת כרטיס חבר
  1. זכאי להצטרף לכרטיס אשראי "ביחד בשבילך" רק מי שהוא בעל כרטיס אשראי ישראלי בתוקף ורק בעת הנפקת כרטיס MAX חדש, והינו חבר מועדון "ביחד בשבילך", וכן בני/בנות הזוג וילדיהם מעל גיל 18 ("בני המשפחה"). מובהר, כי בני המשפחה שינפיקו את כרטיס האשראי יזכו רק להטבות הניתנות על ידי MAX והם לא ייחשבו כחברי מועדון.
  2. תנאי השימוש בכרטיס האשראי "ביחד בשבילך" הינם בהתאם לתנאים המפורטים בהסכם הנחתם בין עמית המועדון לבין חברת MAX בעת הנפקת כרטיס האשראי ובהתאם לנהלי MAX ונמצאים באחריותה הבלעדית של MAX.
  3. החל מה 01/01/23 ניתן לשלם באתר המועדון רק באמצעות כרטיס אשראי של מועדון ביחד בשבילך, הכרטיס ניתן ללא כל עלות, על כל חבר מועדון (בעל זכאות למועדון) להזמינו מחברת האשראי במוקד max - בטלפון 6321*, או בקישור >  https://bit.ly/3E1kAuy
  4. בעלי כרטיס האשראי זכאים לפטור מלא מדמי כרטיס כל עוד הכרטיס משמש ככרטיס אשראי של מועדון "ביחד בשבילך" וכל עוד הם חברים בו.
  1. אתר "ביחד בשבילך". והחברה המפעילה עושים כל מאמץ כדי ליצור חווית שירות וקניה נעימים, ויעילים ושואפים ליצירת חוויות נעימות בשירותים ובמוצרים הנרכשים באמצעות המועדון.
  2. במקרה של אי שביעות רצון מתחייבת החברה לטפל בכל פנייה. הפניות יטופלו מול הספקים. עמית המועדון יעודכן על קבלת פנייתו ובתום הטיפול יקבל מענה.
  3. בכל רכישה של שירות או מוצר דרך האתר יקבל הרוכש אישור בדבר פרטי הרכישה. על הרוכש לבדוק את פרטי ההזמנה ולוודא שלא נפלה בה טעות.
  4. ביטול רכישה דרך פניה אל שירות הלקוחות טלפונית או בצור קשר באתר יעשה בהתאם לקבוע בחוק הגנת הצרכן ו/או כל דין אחר: הביטול יתאפשר בתוך 14 ימים מיום הרכישה בעלות דמי ביטול של 5% ממחיר המוצר/שירות או 100 ₪, הנמוך מבניהם, למעט ביטולי רכישה בתיירות/תיאטרון ומופעים/מנויים.
  5. ניתן לבטל הזמנות באופן עצמאי באתר דרך היסטוריית ההזמנות עד 21 ימים מיום ביצוע הזמנה (בהתאם לחוק הגנת הצרכן) בקטגוריות קולנוע, אטרקציות, ספא, כרטיס לבריכות וארוחות כל עוד באתר מופיעה אפשרות ביטול זו. בגין ביטול עצמאי זה לא יגבו דמי ביטול.
  6. במקרה בו המוצרים לא היו תקינים בעת קבלתם, יהיה זכאי הרוכש להחזר כספי של דמי המשלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול, וזאת מבלי לגרוע מזכויותיו על פי כל דין.
  7. בהתאם לחוק הגנת הצרכן, לא ניתן להחזיר או להחליף מוצרים הניתנים להקלטה, שעתוק או שכפול שהלקוח פתח את אריזתם המקורית. זאת למעט מוצרים שהתברר שהם פגומים, במקרה של מוצר פגום ישלח הלקוח לספק את המוצר בצירוף אישור ההזמנה מהאתר, ומכתב המתאר את הבעיה במוצר. לאחר שהספק יקבל את פניית הלקוח, הספק ישלח אליו שנית את המוצר על פי הזמנתו המקורית ובלבד שהוא נמצא במלאי אצל הספק.
  8. להנחיות מפורטות בדבר ביטולי תיירות / ביטולי תיאטרון ומופעים / ביטולי מנויים, ראו סעיפים מורחבים בהמשך.
  9. הזכות להחזיר או להחליף מוצר ו/או שירות, כפופה לסייגים נוספים כאמור בסעיף 14 ג' לחוק הגנת הצרכן.
  10. הטבות שפג תוקפן ומועד תוקפן תלוי בספק חיצוני, הארכת התוקף אפשרית באישור הספק וכל עוד ההטבה קיימת ומוצעת למכירה באתר. תיתכן עלות נוספת על הפרש המחירים באם קיים כזה ממועד הרכישה למועד הארכת התוקף ובהתאם להסכם מול הספק.
  11. לא ניתן לבצע הארכות תוקף לקודי קופון.
  12. ניתן לבטל קודי קופון עד 14 יום ממועד הרכישה בתנאי שהקופון לא מומש בפועל בבית העסק.
  13. הביטול יתקבל אוטומטית כהחזר לכרטיס האשראי ממנו נרכש לאחר בקשת הביטול.
  14. המועדון שומר את הזכות לבצע חיוב בכרטיס האשראי דרכו נרכש קוד הקופון, זה באם יתברר כי הקופון מומש מול הספק לאחר או לפני ביטולו.

 ביטול טעינה לכרטיס מועדון

1. ניתן לבצע ביטול טעינה באופן עצמי דרך האתר עד 365 יום ממועד הטעינה, ללא דמי ביטול.

2. ניתן לבטל טעינה לאחר 5 דקות מביצוע הטעינה האחרונה.

3. ניתן לבטל טעינה עד 14 ימים מיום הטעינה באמצעות מוקד השירות בעלות של 5% מסך הטעינה או 100 ₪ הנמוך מבניהם על פי הקבוע בחוק הגנת הצרכן.

4. באם אינכם מצליחים לבצע ביטול עצמי יש לפנות אל מוקד השירות דרך צור קשר באתר או טלפונית אל המוקד בשעות הפעילות -  03-3725100

ביטולי תיירות

להנחיות כלליות ותנאי הביטול לחץ כאן

ביטולי תיאטרון ומופעים

  1. ניתן לבטל עסקה עד 14 יום ממועד ביצוע ההזמנה / רכישה בפועל באתר "ביחד בשבילך" על פי חוק הגנת הצרכן ולא פחות משלושה ימי עסקים לפני מועד ההצגה / מופע ובתנאי שהמופע לא נסגר למכירה באתר. עלות דמי ביטול של  5% מערך העסקה או 100 ₪ לפי הנמוך מבניהם.
  2. לא ניתן לפצל הזמנות בביטול רכישה. במקרה בו נרכשו כרטיסים המכילים מקום שמור (מס' כיסא ומס' שורה). בקשה לביטול כרטיסים למופעים עם מקום שמור, תגרור ביטול כל הכרטיסים המשויכים להזמנה ולא ניתן לבצע ביטול חלקי.
  3. במקרה של אי ניצול כרטיסים עקב מצב רפואי חמור ולאחר הצגת אישור רפואי, תיבדק האפשרות לקבלת הצגה חליפית על בסיס מקום פנוי ובאישורו של הספק. למען הסר ספק אין התחייבות לקבלת מופע חליפי והאישור נתון לשיקול דעת הספק בלבד
  4. במקרה של תקלה במערכת יפוצה המזמין או יזוכה חשבונו בהתאם.

ביטול מנויים

1. מנוי רשות הטבע והגנים ניתן לבטל עד 14 ימים מיום הרכישה ובתנאי שלא בוצע שימוש .

2. מנוי חדר כושר – ניתן לבטל עד 14 ימים ובתנאי שלא התחילו להשתמש בו.

3. באם היה שימוש במנוי - לא ניתן לבצע ביטול דרך המועדון, יש לפנות אל הספק לביטול המנוי וקבלת החזר בהתאם למדיניות הספק.

  1. המותג "ביחד בשבילך" והלוגו המופעים באתר זה, נמצא בבעלותם הבלעדית של המועדון וההסתדרות ואין להעתיקם או לעשות בהם שום שימוש אחר בלא קבלת אישור מפורש לכך בכתב.
  2. ההסתדרות נתנה לחברה רשות שימוש במותג לצורך הפעלת האתר והפעולות השונות הנדרשות לקידומו.
  3. שאר פרטי המידע והסמלים המופיעים באתר הם רכוש החברה ו/או בתי העסק והספקים המעניקים את ההטבות ומספקים את המוצרים או השירותים, והם מהווים סימני מסחר קנייניים של החברה ו/או של בתי העסק ואין לעשות כל פעולה שיש בה כדי לפגוע בזכויות הקניין בסימנים אלה.

במידה ונתגלו חילוקי דעות בין החברה לבין עמיתי המועדון לגבי מימוש כל התנאים הנכללים בתקנון זה ולא הושגה הסכמה בין הצדדים, יועבר הנושא להחלטתו של מנהל המועדון או מי שימונה על ידו.

הדין החל על העסקאות המתבצעות באתר וכן על תקנון זה, הוא הדין הישראלי בלבד, אלא אם צוין אחרת בדף ההטבה. סמכות השיפוט הייחודיות לכל עניין ומחלוקת, נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב בלבד.

  1. ניתן לפנות אל שירות הלקוחות -

בכתב בצור קשר באתר בקישור – https://www.hist.org.il/customerService

טלפונית בשעות פעילות המוקד או בטלפון 03-3725100 שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות:

א'-ה' 09:00-20:00

ל הזמנות ושירות לקוחות אשראי ביחד בשבילך במוקד - MAX: 6321*

2. תהליך הטיפול בפניה בשירות הלקוחות של המועדון:

- עם קבלת פנייתך, יישלח אליך מייל ראשוני או הודעת טקסט המאשר את הטיפול בפניה.

- לאחר קבלת הפניה יתבצע הליך בירור מול הספקים ככל שנדרש.

- עם סיום הטיפול בפנייתך, תישלח אליך תשובה בכתב/מייל או שנציג מטעמנו יצור עמך קשר טלפוני.

- לתשומת ליבך, משך הזמן המרבי לטיפול בפניה הינו עד 30 ימים ממועד קבלת הפניה, במקרים חריגים בלבד יוארך המועד לפרק קצר ככל שניתן.