
שלום לך,
משפחת חלי ממן מחבקת אותך על בחירתך
אנחנו נהיה שם לתמוך בך בתהליך מאוזן ובריא של ירידה במשקל
תנאי סף להצטרפות
ביכולתה של החברה שלא לקבל הרשמה לתוכנית ו/או להפסיק השתתפות בהתאם לשיקול דעתה, לרבות מהסיבות הבאות (ניתן לפנות למוקד שירות לקוחות 1700-507-508 בכדי להתייעץ לגבי מקרים ספציפיים):
- חלק מהליך ההרשמה וכתנאי להצטרפות לתוכנית יש לעמוד במספר קריטריונים בריאותיים בהתאם לשיקול דעת החברה.
- ההרשמה לתוכנית היא לבעלי מדד BMI 24.5 ומעלה בלבד (BMI = מדד יחס בין משקל לגובה).
- ההשתתפות של נשים בהריון כפופה להחלטת החברה בעניין (ללא קשר למדד ה – BMI), משתתפת שממשיכה בתוכנית בתקופת ההיריון או משתתפת שמניקה במהלך התוכנית מתחייבת להביא מסמך מרופא המאשר כי אין מניעה להשתתפותה בתוכנית ההרזיה, בפעילות גופנית ובמפגשים ולהיות בפיקוח ומעקב גורם רלוונטי.
- לא יתאפשר לאנשים הסובלים ממחלת כליות כרונית להתקבל לתוכנית/להשתתף בתכנית (ללא קשר למדד ה – BMI).
- לא יתאפשר לאנשים המאובחנים ו/או אובחנו בעברם בהפרעות אכילה מסוג בולימיה נרבוזה ו/או אנורקסיה להתקבל לתוכנית/להשתתף בתכנית (ללא קשר למדד ה – BMI).
- על אנשים שצורכים תרופות באופן קבוע (חולה סוכרת, יתר לחץ דם, כולסטרול ועוד) – לעדכן את הפרטים בהצהרת הבריאות ולהיות במעקב אצל דיאטנית (מעקב דיאטנית החברה כרוך בתשלום נוסף) ואצל הרופא המטפל.
- בני נוער וילדים עד גיל 18: קודם לרכישת שובר/קופון מומלץ להתייעץ עם החברה לעניין ההרשמה. בכל מקרה, ביחס לבני נוער וילדים עד גיל 18 יש למסור לחברה מכתב הסכמה מאחד ההורים/ האפוטרופוס ביחס למשתתפים שגילם מתחת לגיל 18 והכל בכפוף להוראות החברה בעניין.
- מומלץ לערוך בדיקות רפואיות מקיפות לפני התחלה מעשית ויישום של התוכנית על מנת לוודא כי אין מניעה להשתתפות בתוכנית לרבות: ביצוע פעילות גופנית ולדאוג לקבלת אישור רפואי במידת הצורך.
- ההצטרפות לשירות תיכנס לתוקפה ביום מימוש / הזנת קוד הקופון (להלן: "מימוש השובר"/"תחילת השירות").
*** יש להתחיל את התוכנית עד 60 ימים ממועד רכישת ההטבה/הקופון.
- תקופת מסלול:
* "חודש" מוגדר 4 שבועות.
* יש לממש את תקופת המסלול ברצף.
*"תאריך תחילת מסלול" - מועד השתתפות ראשון במפגש ו/או תחילת השירות ו/או הינתן הגישה לתכני האתר, לפי המוקדם מבניהם. מיד עם סיום הליך ההרשמה יש לך גישה לתכני אתר חלי אונליין ויש לך אפשרות להשתתף בכל הקטגוריות המוצעות לך באתר.
* במקרה של רכישת מסלול נוסף - תקופת המסלול החדשה תתחיל ברצף מיד עם סיום תקופת מסלול קודמת.
- ההרשמה לתוכנית הינה אישית ואינה ניתנת להעברה או למכירה.
- החברה תעשה כל שביכולתה על מנת לתת מענה חלופי למשתתפים בתקופות בהן לא מתקיימת ו/או לא יכולה להתקיים פעילות שוטפת רגילה כגון: בחגי ישראל (למעט חול המועד סוכות ופסח שלא מתקיימת בהם פעילות באופן קבוע), ימי שבתון, אי קיום פעילות בשל כוח עליון או נסיבות בלתי צפויות אחרות לרבות: מלחמה/ מצב חירום/פעולת טרור/שביתות/אבל לאומי/שריפות/חוסר אפשרות לנוע בדרכים/ מגפה ו/או התפשטות של וירוס /או מחלה המונית ו/או צעדי מנע ו/או הודעה/ הוראה/ כלל מטעם רשות מוסמכת ו/או נסיבה לפיה לא ניתן לקיים את הפעילות ו/או לא ניתנת התארגנות של קהל במקומות ציבוריים ו/או לא ניתן לקיים את הפעילות בהיקף מלא ו/או כל עניין אחר אשר משפיע באופן חריג על ציבור ו/או עסקים ו/או פעילות סבירה שוטפת.
כך למשל, מפגש חיזוק שבועי במקרים כאמור לעיל יתקיים באונליין. ויודגש כי בתקופה כאמור אין זכאות לקבלת החזר לרבות החזר כספי ו/או הארכת תקופת מסלול מעבר לתאריך הסיום המקורי והכל בכפוף לשיקול דעת החברה.
- הקפאה: אין אפשרות לבצע הקפאה.
- ביטול : ביטול יהא בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ותקנותיו, בשים לב לכך כי בשל אופי המוצר/השירות ותכניו ובהתאם להוראות סעיף 6(א)(8) וסעיף 2(3) לתקנות הגנת הצרכן וסעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן, לא ניתן לבטל מנוי עד לתום תקופת המנוי שנרכשה ממועד השתתפות ראשון במפגש ו/או תחילת השירות ו/או הינתן הגישה לתכני האתר, לפי המוקדם, ולא עומדת ללקוח כל זכות לקבלת החזר כספי.
- אין החזר כספי בגין אי ניצול של מנוי ו/או ניצול חלקי. החיוב בתשלום מלא בגין השירות/ מנוי/מסלול שנרכש יהיה גם אם לא מומש בפועל ו/או מומש באופן חלקי.
- היעדרויות: אין החזר בגין אי השתתפות במפגש/מפגש שהוחסר, לרבות החזר כספי ו/או הארכת תק' מסלול. באפשרות משתתפים שלא יכולים להשתתף במפגש החיזוק השבועי הקבוע שלהם להשתתף במפגש אחר באותו שבוע בלבד (במסגרת תקופת המסלול).
* המסמך הנ"ל מפרט את תמצית הוראות התקנון המפורסם באתר החברה והוא התקנון המחייב.
* המסמך מתייחס לנשים וגברים כאחד.