לוגו בהצדעה

 

שאלות ותשובות- אתר בהצדעה

 

ברוכים הבאים לאתר "בהצדעה" – התחדשנו באתר חדש

לכניסה ראשונית של חברים קיימים לאתר בהצדעה יש ללחוץ על > כניסה עם קוד חד פעמי > יש להזין את מספר תעודת הזהות שלכם > המערכת תשלח לכם סיסמא ראשונית לטלפון הנייד והמייל שלכם המעודכן באתר.

רוצים להצטרף לאתר בהצדעה ? אין בעיה! > לחצו להצטרפות> והזינו פעמיים תעודת זהות.

במידה ואתם לא זכאים, פנו למוקד צה"ל בטלפון 1111 בשלוחה 4.

 

שאלות ותשובות -

1. מטרות המועדון – מה זה מועדון בהצדעה?

המועדון הוקם על ידי משרד הביטחון האגף והקרן לחיילים משוחררים, וצה"ל אגף כוח אדם, בכדי להוקיר ולכבד את מי ששירתו בכבוד בסדיר וממשיכים לשרת בכוחות המילואים. מטרת המועדון להעמיד לרשות חיילים משרתי מילואים פעילים וחיילים משוחררים אפשרות ליהנות מהטבות שונות ובכלל זאת את האפשרות לרכוש מוצרים ושירותים מסובסדים (בהנחה).

באתר תמצאו מגוון רחב של הטבות בתחומי בילוי תרבות ופנאי, הנחות, מבצעים וצרכנות. הכניסה לאתר היא לזכאים בלבד – שהוגדרו כזכאיים לאתר על ידי משרד הבטחון והאגף והקרן לחיילים משוחררים.

התשלום באתר מתאפשר רק באמצעות כרטיס אשראי בהצדעה מבית max הניתן ללא עלות למשך כל זמן הזכאות.

 

2. איך נכנסים לאתר בהצדעה או נרשמים למועדון בהצדעה?

להורדת ישומון / אפליקציית בהצדעה
עבור IOS  בקישור >  https://bit.ly/42sS26A  
עבור אנדרואיד בקישור > https://bit.ly/3Bg8tHu
(או חיפוש 'בהצדעה')

א. יש לאשר/להפעיל חלונות קופצים לאתר - כמוסבר בקישור (ניהול חלונות קופצים והפניות אוטומטיות באתר ספציפי > https://bit.ly/3wLQjMP )

ב. ללחוץ על כפתור הצטרפות.

ג. מקלידים את מס הזהות בשני החלונות (ת"ז + סיסמה), באם יש לכם זכאות לאתר מיד תועברו אל עמוד הגדרת סיסמה חדשה.

ד. לאחר הגדרת הסיסמה החדשה תועברו אל טופס מילוי פרטים - יש למלא בטופס זה את כל חלונות החובה ולאשר בתום המילוי בלחיצה על כפתור שמור שינויים.

ה. לאחר שמירת הפרטים תועברו לעמוד LOG IN לביצוע כניסה לאתר עם הפרטים והסיסמה החדשה – יש להקליד מספר זהות + הסיסמה שהגדרתם, או כניסה עם קוד מקוצר שישלח לנייד ולמייל. באם שכחתם סיסמה יש ללחוץ על שכחתי סיסמה וישלח לכם קישור לאיפוס סיסמה למייל ולנייד.

עם הרשמתכם לאתר יְנֻפַּק עבורכם ארנק דיגיטלי המשמש ככרטיס נטען, הסברים בקישור > https://bit.ly/3pr0ZPc ופירוט בהמשך, דרכו ניתן גם לממש את ההטבות  וגם לרכוש באמצעותו במגוון רשתות. הכרטיס יְנֻפַּק באופן דיגיטלי בלבד ואת כל הפעולות כמו מימוש הטבות, טעינת כרטיס ורכישה ברשתות מבצעים באופן דיגיטל באמצעות בר קוד המנופק דיגיטלי באתר בהצדעה.

 

לכניסה ראשונית - מקלידים את  מס זהות + לחיצה על 'שלח לי קוד חד פעמי לנייד ולאימייל'. ישלח לכם לנייד ולכתובת המייל המוזנים באתר קוד מספרי לכניסה. לאחר הכניסה תועברו למסך הגדרת סיסמה, יש לבחור סיסמה אישית לכניסה עתידית.

 

3. מה הקריטריונים לזכאות לחברות במועדון בהצדעה?

הזכאות לחברות מועדון נקבעת רק על ידי משרד הביטחון והאגף והקרן לחיילים משוחררים (למשוחררים בכבוד), ועל-פי מכסת ימי המילואים שבוצעו. המערכת של האתר מתעדכנת באופן ממוחשב ומועדון בהצדעה אינו יכול לשנות סטטוס זכאות.

משרת מילואים פעיל: הינו חייל מילואים המבצע שירות של 20 ימים ומעלה במצטבר בשלוש שנים רצופות או חלק מהן. השנה, יהא זכאי לכך חייל מילואים שסך ימי השירות המצטברים בשלושת השנים הקלנדריות הקודמות לשנת הזכאות הינו 20 ימים ומעלה.

בניגוד לאופן מימוש או הרשמה באתר הישן, באתר החדש אין צורך בפרטי מס תעודה צבאית לצורך כניסה או מימוש הטבות.

משוחרר בכבוד:

הזכאות לחיילים משוחררים להטבות במסגרת מועדון "בהצדעה" (להבדיל מהטבות אחרות אשר זכאים להן חיילים משוחררים) הינה למשך 3 שנים מיום השחרור. כל עוד לא חלפו חמש שנים מיום סיום שירות חובה.

 

4. בעיות בכניסה לאתר –

באם יש לכם זכאות ואתם לא מצליחים להיכנס לאתר - נסו לבצע מחיקת מטמון וקבצי עוגיות (COOKIE)– כמוסבר בקישור >> https://bit.ly/3irrGO6  ולאחר מכן נסו להתחבר מחדש. באם עדיין אינכם מצליחים יש לפנות אל מוקד צה"ל טלפונית ולבדוק אם זכאותכם לאתר מעודכנת

בטלפון: 1111 (שלוחה 4).

שעות פעילות מוקד צה"ל: בימים א'-ה': 13:30-18:00 | 08:15-13:00

כתובת דואר אלקטרוני: miluim.moked@digital.idf.il

מספר טלפון למסרונים 24/7: 052-9990229

 

5. בעיות בגלישה באתר/ בטעינת כרטיס

אתר בהצדעה מותאם ופועל במיטבו בדפדפן כרום ולכן אנו ממליצים להיכנס דרך דפדפן כרום ולאשר קבצי קוקי וחלונות קופציםPOPUPS, כמוסבר בקישור >> https://bit.ly/3irrGO6

הערות ואישורים רבים באתר נפתחים בעמוד חדש או קופץ וחסימת אפשרות זו תמנע מכם לבצע הרשמה, לאשר רכישות ולבצע פעולות נוספות באתר. גם חוסמי פרסומות עלולים להפריע לפעילות תקינה של האתר.

 

6. לא מצליחים לרכוש – במעבר לסל קופצת הודעה על כרטיס אשראי.

החל מה - 15/10/2017 התשלום באתר בהצדעה ניתן לזכאים באמצעות כרטיס אשראי בהצדעה. כרטיס אשראי בהצדעה ניתן בחינם על ידי max לכל תקופת הזכאות ללא דמי עלות או חבר. כדי שהאפשרות לרכישה תפתח, על בעל הזכאות לאתר - יש לבצע בקשה להוציא כרטיס אשראי על שמו מול חברת האשראי.

באם חברת האשראי מסרבת מכל סיבה להנפיק כרטיס אשראי MAX בהצדעה על שם בעל הזכאות – המערכת תתעדכן על כך כ 2-5 ימי עסקים לאחר הבקשה ויתאפשר לזכאי לשלם בכל כרטיס אשראי אחר שיש ברשותו. להזמנת  כרטיס אשראי בהצדעה מ MAX לחצו כאן > https://bit.ly/3grUAdc

 

7. הגבלות ומגבלות – 

קיימות מגבלות כמותיות ברכישה ההטבות על פי קטגוריות, מגבלות הרכישה באתר נקבעות על ידי משרד הביטחון, והזכאות הינה שנתית למימוש מחודש ינואר עד ינואר בשנה עוקבת. מגבלות הרכישה מתעדכנות מעת לעת (סעיף ז' בתקנון).

 

8. ניסיתם להוסיף פריט לסל וקפצה הודעה? (באם יש ברשותכם אשראי בהצדעה או הרשאה לרכישה עם כל אשראי)

לרוב זו הודעה שחרגתם מעבר למגבלת הרכישה או שהפריט כבר קיים בסל הקניות. במקרה שהפריט בסל ניתן או למחוק אותו ולהתחיל מחדש תהליך רכישה או להמשיך רכישה מהסל.

 

9. איך מבצעים רכישה באתר?

• לאחר הכניסה לאתר מועדון בהצדעה, ניתן לגלוש באתר ולבחור הטבה.

• לסמן את כמות ההטבות הרצויה ולהקיש על כפתור “הוספה לסל” מתוך הסל להמשיך לתשלום על ידי לחיצה על כפתור “המשך לתשלום”.

• יש לעבור למסך התשלום, להזין את כל שדות החובה, לקרוא ולאשר את התקנון.

• אישור ההזמנה ישלח לכתובת המייל המוזנת באתר ובנוסף ההזמנה תופיע בהיסטוריית ההזמנות באתר. הטבות קוד קופון ישלחו גם במסרון לטלפון הנייד.

באם לא קיבלתם אישור הזמנה בדקו בתיקיית הספאם או דואר זבל בתיבת המייל שלכם וסמנו את behatsdaa כשולח בטוח.

 

ניתן לעיין במדריך רכישה בקישור >> https://www.dts.co.il/HtmlView/31032022-2

 

10. היכן ניתן לקבל מידע ופרטים נוספים לגבי הטבה שבחרתי או בית עסק?

 

בעמודי ההטבות בחלק התחתון של העמוד קיימות לשוניות המכילות מידע נוסף ואופן מימוש, תנאי ההטבה ומגבלות, לכל מידע נוסף ניתן להתעדכן באתר האינטרנט של בית העסק הנבחר או בטלפון ישירות לבית העסק.

 

11. היכן ניתן למצוא את ההטבות שרכשתם באתר?

כל ההזמנות שבצעתם נמצאות בלשונית היסטורית הזמנות, אליה מגיעים על ידי לחיצה על פרופיל> היסטוריית הזמנות,  בקישור >>  https://www.behatsdaa.org.il/profile/orderHistory 

לידיעתכם – באם בצעתם הזמנה לפריט ממחלקת הצרכנות ואתם לא מוצאים אותו בהיסטורית הזמנות ניתן לבצע סינון לפי סטטוס– זמין למימוש/מומש/בוטל/בהליך ביטול/פג תוקף או לפי ספק.   הזמנות צרכנות מסומנת כ-'מומש' ברגע שהן עוברת אל הספק, כ 24 שעות לאחר ביצוע הזמנה. (גם אם המשלוח עדיין לא הגיע אליכם).

 

12. האם ניתן לרכוש הטבות עבור מי שאינו חבר מועדון? 

החברות במועדון בהצדעה הינה אישית וההטבות מיועדת למשרתי מילואים פעיל וחיילים משוחררים. כפי שהוגדר על ידי משרד הביטחון, ניתן לרכוש הטבות עבור בני משפחתך מקרבה ראשונה. באחריותכם לברר מול בית העסק כיצד קרוב משפחה יכול לממש את ההטבה ולצייד אותו באישור הזמנה/מס' אישי / קוד – בהתאם לדרישות בית העסק.

 

13. רכשתי הטבה באתר- איך מממשים הטבה? כיצד ניתן לקבל את הכרטיסים שרכשתי?

יש להתעדכן באופן המימוש  בפרטי ההטבה באתר.  כמו כן יש לשים לב לתאריך תוקף ההטבה.

את רוב ההטבות ניתן לממש באמצעות כרטיס המועדון הדיגיטלי, והצגת אישור הזמנה , באם רכשתם הטבת קוד קופון – יש לממש באמצעות מסירת הקוד שהתקבל באישור ההזמנה ובמסרון לנייד.

יש לשים לב - קיימים מספר סוגי הטבות עם מימושים שונים:

 

14. מימוש בחנויות נוחות (סוגוד)? לא קיים יותר

מדובר בשוברים מדור ישן , האתר והספקים אינם עובדים עם שוברים אלו יותר ולא ניתן 'למשוך' שוברים בתחנות דלק.

 

15. האם צריך להציג תעודת משוחרר/ מילואים? 

מימוש באמצעות תעודה הוא אופן מימוש ישן, יש לממש באמצעות כרטיס מועדון דיגיטלי חדש.

 

16. כיצד חבר מועדון שהסתיימה זכאותו לאתר יכול לממש את ההטבות שרכש?

כל עוד ההטבות בתוקף ניתן לממש אותן באמצעות כרטיס הנופשונית שלכם, שהוא כרטיס המועדון – הכרטיס יהיה דיגיטלי וניתן לקבל קישור ייחודי לצורך מימוש ההטבות.

באם ההטבות אינן בתוקף יש לפנות אל שירות הלקוחות לבחינת אפשרות הארכת תוקף או ביטול הרכישה. גם את הכסף הטעון בכרטיס הנופשונית/המועדון ניתן לממש באופן דיגיטלי באמצעות קישור מיוחד, יש לבקש משירות הלקוחות את הקישור.

 

17. האם רק בעל הכרטיס יכול למשוך / לממש את הכרטיסים?

לא. כל מורשה מטעם בעל הזכאות המחזיק בסיסמה לאתר וגישה לאתר ליוזר של בעל הזכאות לאתר יכול לממש את ההטבות.

 

18. בעיה במימוש מול בית העסק – בית העסק לא מצליח לממש הטבה בתוקף שקיימת בהיסטורית הזמנות של חבר המועדון / בית העסק לא מצליח לאתר הטבה ולא מצליחים לממש – מה עושים?

באם יש ברשותך אישור הזמנה וההזמנה בתוקף ולא מומשה - ניתן לבקש מהעסק לפנות אל תמיכת ספקים של אתר בהצדעה לקבל סיוע במימוש.

 

19. תלונה על ספק / שירות של ספק – מה עושים?

חווית השירות שלכם והשירות שהספקים שלנו מעניקים לכם מאוד חשובה לנו.  במידה ונתקלת במקרה בו קיבלת שירות לקוי מאחד מספקי ההטבות שלנו, נא ידעו אותנו בנושא באמצעות "צור קשר" הקיים באתר>> https://www.behatsdaa.org.il/customerService , או במענה האנושי בטלפון: 072-2585685 בשעות הפעילות.

 

20. איך פונים אל שירות הלקוחות של בהצדעה?

ניתן לפנות דרך צור קשר  https://www.behatsdaa.org.il/customerService  באתר, בכל עמוד הטבה יופיע באנר גדול עם קישור לשירות לקוחות - יש להשאיר פניה מפורטת – הכוללת בחירת קטגוריה,  שם מוצר/ הזמנה, יש לפרט את השאלה או בקשת השירות.

פניות בצור קשר נענות רק לכתובת המייל המוזנת בפרטים אישיים באתר, בקשות ליצירת קשר טלפוני לא יענו בערוץ זה.

לשיחה טלפונית עם נציג יש לפנות טלפונית אל המוקד בטלפון 072-2585685 שעות פעילות המוקד: ימים א-ה בין השעות 9:00-17:00 .

 

21. השארתם פניה באתר ולא ענו לכם?

עליכם לוודא כי התשובה שלנו אינה מגיעה לתיקיית הספאם או דואר זבל , בצעו חיפוש לתיבה למילה behatsdaa. -  וסמנו אותנו כשולח בטוח.

 

22. מה זה כרטיס רשתות? כרטיס נטען? כרטיס מועדון נטען?

כרטיס הרשתות הנטען הוא כרטיס המועדון החדש, עם הרשמתכם לאתר מנופק עבורכם כרטיס מספרי דיגיטלי, כל ההטבות שאתם רוכשים באתר נטענות בכרטיס זה ובנוסף ניתן לטעון בכרטיס סכומי כסף כאשר אתם מקבלים הנחה על כל סכום שבוחרים לטעון בהתאם לגובה ההנחה המצוין על ארנק לפי ערך הטעינה.  באמצעות כרטיס זה ניתן לשלם במגוון רשתות בהתאם לרשימת הרשתות המשויכת לכל ארנק טעינה. את הכרטיס ניתן לטעון רק עם כרטיס אשראי בהצדעה.

 

טעינת הכרטיס מתבצעת באתר בלחיצה על כפתור טען כרטיס בקישור  >> https://www.behatsdaa.org.il/card/chargingCard

 

רשימת הרשתות וגובה ההנחה מתעדכנים מעת לעת בהתאם למבצעים.

ניתן לחולל קוד בכל פעם שמשלמים בקופה – דרך לחיצה על 'תשלום בקופה' עלארנק הטעינה ווהצגת הקוד שהתקבל בקופה.

 

23. מגבלות כרטיס נטען –


*הסבר מימוש טרמינל X:

1. על מנת לממש את תווי הקניה יש לבצע הרשמה לאתר טרמינל X במידה ואינכם רשומים.

2. נכנסים לאזור האישי שלכם My Terminal ע״י לחיצה על השם שלכם בפינה הימנית העליונה של המסך

3. לוחצים על ״הקרדיט שלי״

4. בחרו כרטיס *נופשונית* ולחצו על הכפתור: לחצו לטעינה

5. הכניסו את מספר הכרטיס ולחצו על "בירור יתרה"

(את מספר ה CVV ניתן למצוא על ידי לחיצה בארנק הטעון "תשלום בקופה" 》הפק ברקוד》 ופרטי הכרטיס יופיעו - מספר + cvv)

6. בחרו את הסכום שתרצו לפרוק ולחצו על כפתור: "טען קרדיט"

7. הסכום התעדכן כעת כקרדיט באתר, אותו תוכלו לממש בעת הקניה.

שימו לב♥ מרגע הטעינה לא תהיה אפשרות של ביטול הטעינה

https://www.terminalx.com/help-giftcards

 

24. ביטול הזמנה –

ניתן לבצע ביטול הזמנה באופן עצמי דרך היסטורית הזמנות באתר, באם אינכם מצליחים לבצע ביטול עצמי בלחיצה על כפתור ביטול הזמנה, יש לפנות בכתב אל שירות הלקוחות דרך תפריט צור קשר >>
https://www.behatsdaa.org.il/customerService .

לביטול קוד קופון – באם לא הצלחתם לבצע ביטול באופן עצמי דרך האתר יש לפנות טלפונית אל שירות הלקוחות של בהצדעה. בטלפון 072-2585685 ,  א-ה 09:00-17:00

במקרה של ביטול עסקה יחולו התנאים הבאים על פי תחומים:

תחום

מדיניות ביטול

תיירות - הזמנה לחדרי אירוח, בקתות עץ ואבןצימרים ובתי מלון, חבילות נופש.

  1. לא ניתן לבטל הזמנות לבתי מלון או צימרים לתאריכים ייחודיים (מבצעים מיוחדים), אלא אם רשום אחרת בדף המוצר.
  2. בהזמנות לתאריכים ספציפיים, ניתן לבטל עסקה עד 14 יום ממועד ביצוע ההזמנה / רכישה בפועל באתר ובלבד שהביטול ייעשה  ימים שאינם ימי מנוחה לפחות, קודם למועד תחילת השהותעלות דמי ביטול 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם.
  3. ביטול חדרי מלון - על פי מדיניות בית המלון.

תיירות חוץ

ביטולים בהתאם לתקנון הפורטל.

תיאטראות, מופעים והצגות

ניתן לבטל עסקה עד 14 יום ממועד ביצוע הזמנה/ רכישה בפועל באתר “בהצדעה” ולא פחות מ72 שעות לפני מועד ההצגה / מופע ובתנאי שהמופע לא נסגר למכירה באתרעלות דמי ביטול 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם. ביטולים שבוצעו לאחר מכן יחויבו במלוא עלות ההזמנה.

שוברי אטרקציות / שוברי ארוחות / שוברי AWAY TAKE/ שוברי חלומות / קולנוע / ספא / בריכה / באולינג

ניתן לבטל עסקה עד 14 יום ממועד ביצוע הזמנה/ רכישה בפועל באתר “בהצדעה". עלות דמי ביטול 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם.

מנויים לתיאטראות / מגזינים

בכפוף למדיניות הביטולים של נותן השירות (תיאטרון / מגזין(.

ביצוע הזמנה למוצרים ושירותים המוצעים במועדון בהצדעה” ולאחר 14 יום ממועד הרכישה בפועל.

מדיניות הביטולים תהיה בכפוף לאתר / ספק המוצר / נותן השירות.