ברוכים הבאים לאתר מועדון "ביחד בשבילך"



 

הודעה חשובה – שימו ♥ החל מה 01/01/23 ניתן לשלם באתר המועדון רק באמצעות כרטיס אשראי של מועדון ביחד בשבילך, הכרטיס ניתן ללא כל עלות, על כל חבר מועדון (בעל זכאות למועדון) להזמינו מחברת האשראי במוקד max - בטלפון 6321*, או בקישור >  https://bit.ly/3E1kAuy
שאלות ותשובות אשראי ביחד בשבילך , בקישור >>
 http://bit.ly/3VjOcZW

חברי מועדון שחברת כרטיסי האשראי סירבה להנפיק להם כרטיס אשראי ביחד בשבילך, יכולים להזמין כרטיס אשראי "פריפייד" (נטען מראש) " ביחד בשבילך" דרך מוקד MAX בטלפון 6321* זהו כרטיס אשראי שיאפשר ליהנות מהמועדון כמו כל חבר מועדון אחר ובתנאי  שיטעינו בו כסף מראש.

1. כללי – אודות מועדון ביחד בשבילך:

מועדון ההטבות החברתי הגדול במדינה שעוזר לכם לחסוך בהוצאות. מועדון "ביחד בשבילך" הוקם על ידי ההסתדרות כדי להרחיב את סל השירותים שמפעיל הארגון לרווחת החברים.

ההצטרפות למועדון "ביחד בשבילך" פתוחה לחברי הסתדרות החדשה המשלמים "דמי חבר" בלבד והיא לא כרוכה בעלות נוספת.
המועדון פועל באמצעות אתר סחר מקוון ומימוש ההטבות נעשה בעזרת
כרטיס מועדון דיגיטלי, או על ידי קוד קופון – בהתאם למפורט בעמוד ההטבה ולסוג ההטבה.

החברות במועדון מקנה לכם:

חברי וחברות ההסתדרות מוזמנים לחסוך אלפי שקלים בשנה ולהצטרף ל"ביחד בשבילך".

 

2. איך נרשמים לאתר מועדון ביחד בשבילך?

ממליצים לבצע הרשמה ראשונית דרך מחשב, לגלוש לאתר דרך דפדפן גוגל כרום (Google Chrome), לאשר קוקיז ((cookies וחלונות קופצים פופ אפ (Pop-up ad).

ביצוע הרשמה ראשונית – יש ללחוץ על כפתור הצטרפות, להקליד מס זהות מלא 9 ספרות (0123456789) ומיד מועברים לטופס מילוי פרטים, בשלב זה יש למלא את כל שדות החובה, לאשר קבלת דיוור ולשמור.

ללא שמירה או סיום הרשמה האתר לא יאפשר לכם להמשיך לגלוש ויזרוק אתכם החוצה בניסיון גלישה ללא מילוי טופס.

באם יצאתם מהאתר בלי לשמור את הפרטים או לסיים למלא – עליכם לבצע כניסה חדשה דרך התחברות ולמלא מס זהות + מס זהות (גם בסיסמה) לכניסה, המערכת תעביר אתכם ישירות לטופס מילוי פרטים.

יש לאשר חלונות קופצים POPUPS באתר ולאשר את הבקשה לעבור למילוי פרטים.

ללא מילוי מלא של טופס ההרשמה ואישורו לא יתאפשר המשך גלישה באתר.

הורידו את האפליקציה ביחד בשבילך: אפליקציית המועדון זמינה להורדה בחנויות האפליקציה.

ב Google Play לאנדרואיד - http://bit.ly/2NepGaR

ב App Store לאיפון - https://apple.co/2PiQkC6

 

3. מי יכול להירשם לאתר? למה אני לא מצליח להיכנס?

מועדון ביחד בשבילך מיועד לחברי ההסתדרות החדשה וההרשמה אליו ללא עלות, הרכישה באתר מתאפשרת אך ורק לחברי ההסתדרות החדשה משלמי דמי חבר בלבד.
חברי הסתדרות המשלמים "דמי טיפול" להסתדרות החדשה, רשאים להכנס לאתר אך לא יוכלו לקנות את ההטבות.

להסדרת חברות או בירור לגבי החברות בהסתדרות יש לפנות אך ורק אל מוקד ההסתדרות 

בטלפון 2383* או באמצעות מילוי טופס מקוון להצטרפות – https://bit.ly/3fIMwX2

פרטים נוספים באתר ההסתדרות >> https://bit.ly/2WZfQ54

 

4. לא מצליח להיכנס לאתר? למה? מה עושים?

א. בדקו אם אתם חברי הסתדרות החדשה ואתם משלמים דמי חבר או פנו אל ההסתדרות להסדרת חברות.

ב. אשרו קבצי קוקיס וחלונות קופצים באתר - בדקו אם POPUPS  חסומים אצלכם, לפעמים האתר מנסה להעביר אתכם אל טופס עדכון פרטים (גם אם מילאתם בעבר, האתר יכול מעת לעת לבקש לאשר פרטים). יש לאשר חלונות קופצים בכרום - https://bit.ly/3l7PjLp ובהגדרות האפליקציה.

ג. הכניסה לאתר מתבצעת במספר דרכים:

-באמצעות קוד חד פעמי הנשלח למספר הטלפון הנייד ולמייל המוזנים באתר.  באם אינכם מקבלים את הקוד, יש לפנות טלפונית אל שירות הלקוחות לבדיקת פרטים אישיים ועדכונם במידת הצורך בטלפון 03-3725100. שעות פעילות מוקד שירות לקוחות:  א'-ה' 09:00-20:00 שישי וערבי חג 09:00-12:00.

 -באמצעות סיסמה אותה הגדרתם בהתאם לקריטריונים של אבטחת האתר:
הסיסמה צריכה להכיל 8-14 תווים, ביניהם לפחות אות אחת גדולה באנגלית, לפחות אות אחת קטנה באנגלית, לפחות ספרה אחת ולפחות תו מיוחד אחד (^!@*#$%&?). אין לחזור על סיסמה אחרונה.
את הסיסמה ניתן לשמור רק בהגדרות דפדפן או דרך מקלדת , (מילוי פרטים אוטומטי). בהתאם לתקן אבטחת האתר לא ניתן לשמור דרך האפליקציה.

 

5. בעיות בגלישה באתר רכישה -

אתר ביחד בשבילך מותאם ופועל במיטבו בדפדפן כרום ולכן אנו ממליצים להיכנס דרך דפדפן כרום ולאשר קבצי קוקיז וחלונות קופצים, - POPUPS הערות ואישורים רבים באתר נפתחים בעמוד חדש או קופץ וחסימת אפשרות זו תמנע מכם לאשר רכישות או לבצע פעולות באתר.

בנוסף ממליצים להוריד את האפליקציה לשימוש נוח

ב Google Play לאנדרואיד - http://bit.ly/2NepGaR

ב App Store לאיפון - https://apple.co/2PiQkC6

 

6. לא מצליחים לרכוש?
וודאו כי קיים על שמכם כרטיס אשראי ביחד בשבילך. החל מה 1/1/23 ניתן לשלם באתר רק באמצעות כרטיס אשראי של מועדון ביחד בשבילך, הכרטיס ניתן ללא כל עלות, על כל חבר מועדון (בעל זכאות למועדון) להזמינו מחברת האשראי במוקד max - בטלפון 6321*, או בקישור >  https://bit.ly/3E1kAuy

שימו לב להודעה הקופצת בשלב בו נמנעת אפשרות הרכישה –  באם אין מלאי למוצר, באם עברתם את מגבלות הרכישה (החודשיות או השנתיות המעודכנות בתקנון האתר - https://bit.ly/3jU23Wp) האם הפריט קיים כבר בסל הקניות, או תקלה. ניתן להשאיר פניה בנושא דרך האתר בשירות לקוחות או לפנות טלפונית אל המוקד במקרה זה.

יתכן מצב בו אתם יכולים להיכנס לאתר אך לא לרכוש את ההטבות – וגם לא ינופק עבורכם כרטיס מועדון, במקרה זה עליכם לפנות אל ההסתדרות לבדיקת הנושא ועדכון תשלום דמי חבר מלאים להסתדרות. בטלפון - 2383* או באמצעות מילוי טופס מקוון להצטרפות –  https://bit.ly/3fIMwX2

 

7. הגבלות ומגבלות

קיימות מגבלות כמותיות ברכישה ההטבות, על פי קטגוריות, מגבלות שנתיות – לרכישה מחודש ינואר עד ינואר בשנה עוקבת. או מגבלה חודשית המתאפסת בראשון לכל חודש. מגבלות הרכישה מתעדכנות מעת לעת (סעיף ז' בתקנון -  https://bit.ly/3jU23Wp

 

 8. ניסיתם להוסיף פריט לסל וקפצה הודעה?

לרוב זו הודעה שחרגתם מעבר למגבלת הרכישה או שהפריט כבר קיים בסל הקניות.  במקרה שהפריט בסל ניתן או למחוק אותו ולהתחיל מחדש תהליך רכישה או להמשיך רכישה מהסל.

יש להתעדכן במגבלות הרכישה השנתיות בתקנון האתר - https://bit.ly/3jU23Wp

 

9. איך מבצעים רכישה באתר ? הסבר מלא בקישור >> https://bit.ly/3nhmnU6

 • בעמוד ההטבה הרצויה, מסמנים כמות ולוחצים על העבר לסל הקניות. ולהקיש על כפתור “בצע תשלום”.

באם יש ברשותכם קוד מקוצר לרכישה ניתן לרכוש על ידי סימון התיבה הרלוונטית והקלדת הקוד שאתם בחרתם.

באם לא הגדרתם קוד או שאתם מעוניינים להקליד אשראי אחר או שכחתם את הקוד, ניתן לסמן את תיבת "שכחתי קוד מקוצר" ותפתח אפשרות להזנת פרטי אשראי. החל מה 1/1/23 ניתן לשלם באתר רק באמצעות כרטיס אשראי של מועדון ביחד בשבילך, אותו ניתן להזמין במוקד מקס - בטלפון 6321*, או בקישור >  https://bit.ly/3E1kAuy

 • להזין את יתר שדות החובה, לקרוא ולאשר את התקנון.

 • אישור ההזמנה ישלח לכתובת המייל שמילאתם באתר ובנוסף ההזמנה תופיע ב 'היסטוריית ההזמנות' באתר. באם לא קיבלתם אישור הזמנה למייל בדקו בתיקיית הספאם או דואר זבל בתיבת המייל שלכם וסמנו אותנו כשולח בטוח.

 

10. היכן ניתן לקבל מידע ופרטים נוספים לגבי הטבה שבחרתי או בית עסק?

בדף ההטבה שבאתר בהצדעה ניתן לראות את מרבית המידע הנדרש אודות ההטבה. לכל מידע נוסף ניתן להתעדכן באתר האינטרנט של בית העסק הנבחר או בטלפון ישירות לבית העסק.

 

11. היכן ניתן למצוא את ההטבות שרכשתם באתר?

כל ההזמנות שבצעתם נמצאות בהיסטוריית ההזמנות בקישור >>  https://bit.ly/2YHduc3  

לידיעתכם – באם בצעתם הזמנה לפריט ממחלקת הצרכנות ואתם לא מוצאים אותו בהזמנות יש לבצע סינון ל – סטטוס מימוש, הזמנות צרכנות מסומנת כ'מומש' ברגע שהן עוברת אל הספק (גם אם המשלוח בדרך אליכם)

 

12.  רכשתי הטבה באתר- איך ממשים הטבה ?כיצד ניתן לקבל את הכרטיסים שרכשתי?

יש להתעדכן באופן המימוש בעמוד ההטבה.  כמו כן יש לשים לב לתאריך תוקף ההטבה.

יש מספר דרכים לממש בהתאם להטבה:

 13. האם צריך להציג כרטיס מועדון? לא חייבים להציג את כרטיס הפלסטיק, ניתן לממש היום את רוב ההטבות באופן דיגיטלי – דרך הנייד או האפליקציה, בכמה לחיצות: דרך פרופיל, כרטיס המועדון שלי, שלח. ישלח לכם קישור עם על ההטבות שרכשתם, יש ללחוץ על מימוש בהטבה הרלוונטית ולהציג את הקוד שמתקבל. הסבר בקישור >>  https://bit.ly/3DkmOCx

או הסבר מקוצר:

מימוש הטבות שנרכשו לוחצים על: פרופיל > כרטיס המועדון שלי> שלח SMS עם פרטי כרטיס. בסמס יתקבל לינק לכל ההטבות שנרכשו - לוחצים על "למימוש" ומציגים את הקוד שהתקבל בקופה.

מימוש כסף מכרטיס נטען –דיגיטלי - דרך טען כרטיס > https://www.hist.org.il/card/chargingCard, לוחצים על תשלום בקופה בארנק הטעון בכסף ומציגים את הקוד בקופה.

 

14.  תוקף הכרטיס – הארכנו את תוקף הכרטיס לכל חברי המועדון באופן גורף עד 31/12/2025, אין צורך להזמין כרטיס חדש.

 

15. איך מזמינים כרטיס חדש / אבד הכרטיס , מה עושים? – הזמנת כרטיס חדש הינה בעלות של 25 ₪, אנו ממליצים לעבור לשימוש דיגיטלי כמוסבר בסעיף הקודם.  אופן הזמנת כרטיס חדש – בעמוד טען כרטיס https://www.hist.org.il/card/chargingCard באתר, על ידי לחיצה על הכפתור הכתוב – 'אבד לך הכרטיס', לחסום את הכרטיס הקיים ולהזמין חדש. צפי הגעת הכרטיס החדש עד 30 ימי עסקים ממועד הזמנתו. כל ההטבות שרכשת וטרם מימשת יעברו לכרטיס החדש.

 

16. אני נמצא בבית העסק, ולא מאתרים את ההזמנה שלילא מצליחים לממש מה עושים?

באם יש ברשותך אישור הזמנה וההזמנה בתוקף ולא מומשה - ניתן לבקש מהעסק לפנות אל תמיכת ספקים של האתר ולקבל סיוע במימוש.
 

17.  ביטול הזמנה - יש לנסות ולבצע ביטול עצמי על ידי לחיצה על ביטול הזמנה בהיסטוריית ההזמנות.
ניתן לבטל הזמנות באופן עצמאי באתר דרך היסטוריית ההזמנות, עד 21 ימים מיום ביצוע הרכישה!
(חוק הגנת הצרכן – עד 14 ימים מיום ביצוע הרכישה) בקטגוריות קולנוע, אטרקציות , ספא, כרטיסים לבריכות וארוחות כל עוד באתר מופיעה אפשרות ביטול זו.
בגין ביטול עצמאי זה לא יגבו דמי ביטול. (חוק הגנת הצרכן – חיוב 5% מסך ההזמנה או 100 ₪ הנמוך מבניהם )
לא ניתן לבצע ביטול עצמי לרכישה מקטגורית צרכנות, תיירות, מופעים והצגות, מנויים לתיאטראות, מנויי חדר כושר ומנויי בריכות.
כל ביטול עד 14 ימים מקטגוריות אלו באמצעות מוקד השירות יהיה כרוך בדמי ביטול בסך  5% מסך ההזמנה או 100 ₪ הנמוך מבניהם על פי חוק הגנת הצרכן

באם אינכם מצליחים יש לבצע פניה אל השירות דרך צור קשר באתר או טלפונית אל המוקד בשעות הפעילות -  03-3725100

 

תנאי ביטול -

תחום

מדיניות ביטול

תיירות -הזמנה לחדרי אירוח, בקתות עץ ואבןצימרים ובתי מלון, חבילות נופש.

  1. לא ניתן לבטל הזמנות לבתי מלון או צימרים לתאריכים ייחודיים (מבצעים מיוחדים), אלא אם רשום אחרת בדף המוצר.
  2. בהזמנות לתאריכים ספציפיים, ניתן לבטל עסקה עד 14 יום ממועד ביצוע ההזמנה / רכישה בפועל באתר ובלבד שהביטול ייעשה 7 ימים שאינם ימי מנוחה לפחות, קודם למועד תחילת השהותעלות דמי ביטול 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם.
  3. ביטול חדרי מלון - על פי מדיניות בית המלון.

תיירות חוץ

ביטולים בהתאם לתקנון הפורטל.

תיאטראות, מופעים והצגות

ניתן לבטל עסקה עד 14 יום ממועד ביצוע הזמנה/ רכישה בפועל באתר “ביחד בשבילך” ולא פחות מ72 שעות לפני מועד ההצגה / מופע ובתנאי שהמופע לא נסגר למכירה באתר ביחד בשבילך,  עלות דמי ביטול 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם. ביטולים שבוצעו לאחר מכן יחויבו במלוא עלות ההזמנה.

שוברי אטרקציות / שוברי ארוחות / שוברי AWAY TAKE/ שוברי חלומות קולנוע / ספא בריכה / באולינג

ניתן לבטל עסקה עד 14 יום ממועד ביצוע הזמנה/ רכישה בפועל באתר “ביחד בשבילך". עלות דמי ביטול 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם.

מנויים לתיאטראות / מגזינים

בכפוף למדיניות הביטולים של נותן השירות (תיאטרון / מגזין(.

ביצוע הזמנה למוצרים ושירותים המוצעים במועדון “ביחד בשבילך” ולאחר 14 יום ממועד הרכישה בפועל.

מדיניות הביטולים תהיה בכפוף לאתר / ספק המוצר / נותן השירות.

קודי קופון

ביטול קודי קופון יתבצע לאחר אישור הספק בלבד, עד 14 יום ממועד ביצוע הזמנה/ רכישה בפועל באתר “ביחד בשבילך”.

 

18. תלונה על ספק / שירות של ספק  מה עושים ?

חווית השירות שלכם והשירות שהספקים שלנו מעניקים לכם מאוד חשובה לנו.  במידה ונתקלת במקרה בו קיבלת שירות לקוי מאחד מספקי ההטבות שלנו, נא ידעו אותנו בנושא דרך צור קשר באתר או טלפונית אל המוקד בשעות הפעילות -  03-3725100

 

19.  איך פונים אל השירות -  ניתן לפנות דרך צור קשר  https://bit.ly/3bDjiqq בשירות לקוחות באתר ביחד בשבילך, ניתן להגיע לצור קשר דרך כל עמוד הטבה – ממוקם באנר שירות לקוחות בחלק התחתון של כל עמוד באתר ביחד בשבילך.  יש להשאיר פניה מפורטת – כמו שם מוצר/ הזמנה, לפרט את השאלה או בקשת השירות ולסמן לפי קטגוריה רלוונטית – שאלה על בית מלון – לסמן כתיירות בתי מלון וכו'.

פניות בצור קשר נענות רק למייל שלכם המוזן באתר, בקשות ליצירת קשר טלפוני לא יענו בערוץ זה.

לשיחה טלפונית עם נציג יש לפנות טלפונית אל המוקד בטלפון  03-3725100
שעות פעילות המוקד:
א'-ה' 09:00-20:00 
שישי וערבי חג 09:00-12:00


20. פניה שהשארתם בצור קשר לא קיבלה מענה - פניות בערוץ זה נענות רק למייל ואינן נענות טלפונית. עליכם לוודא כי התשובה שלנו אינה מגיעה לתיקיית הספאם או דואר זבל, בצעו חיפוש לתיבה למילה clubHistadrut וסמנו אותנו כשולח בטוח.

כמו כן דאגו לכתוב פניה מפורטת ככל הניתן – לציין באיזה מוצר ורכישה מדובר, שם הטבה ומה בקשת השירות.

 

21. מה זה כרטיס רשתות? כרטיס נטען ? כרטיס מועדון?

כרטיס נטען  כרטיס מועדון כרטיס נטען  כל ההסברים >> https://bit.ly/3DkmOCx

כרטיס המועדון משמש גם ככרטיס נטען, טעינת כסף בכרטיס אינה קשורה להטבות הנמכרות באתר. (אך דרכו ניתן גם לממש את ההטבות הנרכשות באתר).

בכרטיס המועדון אפשר לטעון סכומי כסף ובאמצעותו משלמים במגוון רשתות (רשימת רשתות ומגבלות ניתן למצוא באתר).

הטעינה חייבת להתבצע על ידי כרטיס אשראי השייך לבעל הזכאות לאתר בלבד.

 ההנחה מתקבלת על טעינת הכרטיס: בפועל החיוב בכרטיס האשראי יהיה הסכום שבחרת לטעון פחות (מינוס) אחוז ההנחה בארנק בו ביצעתם טעינה. ערך הטעינה יהיה הסכום שבחרת לטעון

לדוגמא: במידה ותרצי/ה לרכוש ברשת כל שהיא ב 500 ₪, באם בחרת בכרטיס המעניק 25% הנחה, מבצעים טעינה בסכום -500 ₪ וסכום לחיוב באשראי יהיה 375  בלבד.

תוקף הכרטיס – הארכנו את תוקף הכרטיס לכל חברי המועדון באופן גורף עד 31/12/2025, אין צורך להזמין כרטיס חדש.

 

 מגבלות כרטיס נטען   -

*ברגע נתון יכול להיות בכרטיס עד 1000 ₪

רק לאחר תשלום בקופה עם ה1000 ₪ הטעונים בכרטיס ניתן לטעון עוד 1000 ₪

ועוד 1000 ₪ ועד למקסימום הרשום לחודש על הכרטיס..

*לא ניתן לבצע טעינות מעבר למגבלות הכרטיס – המערכת לא מאפשרת.

*לא ניתן לבצע טעינה בתשלומים.

*לא ניתן לממש רכישות באמצעות כרטיס נטען באתרי הרשתות פרט לרשימת הרשתות המפורטת למימוש אונליין בארנק טעינה רשתות מזון.

 

22. . פניות בנושא האשראי 

החל מ 01/01/23 התשלום באתר "ביחד בשבילך" יתאפשר רק למחזיקי כרטיס אשראי של המועדון מבית MAX . כרטיס האשראי ניתן ללא עלות - חינם, ללא צורך בתשלום דמי כרטיס.

את הכרטיס ניתן להזמין טלפונית במוקד שמספרו 6321*  או בקישור https://bit.ly/3E1kAuy  

חברי מועדון שחברת כרטיסי האשראי סירבה להנפיק להם כרטיס אשראי ביחד בשבילך, יכולים להזמין כרטיס אשראי "פריפייד" (נטען מראש) " ביחד בשבילך" דרך מוקד MAX בטלפון 6321*

זהו כרטיס אשראי שיאפשר ליהנות מהמועדון כמו כל חבר מועדון אחר ובתנאי שיטעינו בו כסף מראש.

האמור בכפוף למפורט בתקנון הכרטיס באתר max.

. האמור בכפוף למפורט בתקנון הכרטיס באתר

לפרטים והזמנת כרטיס אשראי ביחד בשבילך > http://bit.ly/2C6t7f8 טלפון 6321* 

שאלות ותשובות אשראי ביחד בשבילך , בקישור >> http://bit.ly/3VjOcZW

לבירורים או שינוי פרטי בנק וכל מה שקשור לכרטיס האשראי יש לפנות אל מוקד MAX ביחד בשבילך בטלפון 6321* 

שעות פעילות:
הנפקות כרטיסים- א-ה 8:30- 17:00
שירות לקוחות- א-ה 8:30- 16:00